Retailerul English Home a inaugurat al treilea magazin din Capitală, în incinta Plaza România, suprafaţa noului magazin, aflat la parterul mall-ului, fiind de 141,50 metri pătraţi.
Magazinul oferă o varietate de produse textile - de la aşternuturi până la halate - şi decoraţiuni interioare pentru dormitoare, sufragerii, bucătării, băi şi camere pentru copii. Produsele English Home reflectă o reinterpretare a stilului britanic în materie de decoraţiuni interioare, stil căruia i s-a adăugat o notă romantică. De la bun început, din 2008, anul în care brandul a intrat pe piaţă, misiunea sa a fost de a oferi clienţilor preţuri accesibile pentru articole de bună calitate.
La ora actuală, retailerul English Home este prezent în Turcia (240 de magazine), Grecia, Polonia, Bulgaria, Ucraina şi Georgia (având peste 50 de magazine în aceste ţări). 2015 marchează intrarea brandulului pe piaţa din România. Primele magazine au fost deschise în Braşov şi Bucureşti, iar noul magazin inaugurat în Plaza România este al treilea pe care retailerul îl pune la dispoziţia locuitorilor Capitalei.
Deschiderea noului magazin English Home din Plaza România face parte din strategia de extindere şi modernizare a celor două mall-uri din Capitală deţinute de Anchor Grup.
Grupul Anchor este prezent în România din 1997. Anchor Grup a construit în România Bucureşti Mall, primul centru comercial modern la nivel local. De asemenea, grupul deţine Plaza România. Valoarea totală a investiţiilor efectuate până în prezent se ridică la peste 350 milioane euro.