Furnizorul de soluţii software de business Entersoft România a planificat un buget de investiţii de aproximativ 5 milioane de euro pentru perioada 2014-2016, iniţiat cu o creştere planificată a numărului de angajaţi din departamentul R&D cu 50%, transmite compania într-un comunicat.
Potrivit acestuia, departamentul R&D al Entersoft a finalizat deja dezvoltarea versiunii a cincea a Entersoft Business Suite. Produsul de bază al Entersoft vizează îmbunătăţirea abilităţii clienţilor de a derula afaceri internaţionale, cu module care permit operarea eficientă pe pieţele externe. Planurile de dezvoltare ale Entersoft au în vedere şi intensificarea activităţii pe verticale economice precum producţie, transporturi, instituţii private de învăţâmânt, cu soluţii şi produse care vor aduce clienţilor valoare adăugată în creşterea competitivităţii.
Concret, produsele aflate în extindere şi dezvoltare în cadrul planului de investiţii sunt Marketing CRM, Social CRM, Merchandizing, Segmentation Analysis, E-Commerce, Warehouse Management System etc. Mai mult, toate produsele de bază ale companiei vor fi livrate atât pentru a fi instalate local (on premises), cât şi din cloud sau în regim de Software ca Serviciu (SaaS) pentru a oferi un nivel mai mare de flexibilitate.
Extinderea internaţională a fost un obiectiv cheie pentru Entersoft încă de la început. Alături de Atena, compania operează birouri la Sofia şi Bucureşti, iar din septembrie 2014 şi în Dubai, după doi ani de prezenţă prin parteneri locali. În mod curent, 13% din totalul veniturilor sunt generate din pieţe externe.
Entersoft este listată la Bursa din Atena şi în ultimii ani a achiziţionat companii precum Nova Consulting, Retail Link, Cardisoft şi Alpha Software Solutions.