E.ON Energie România lansează factura în format electronic, pentru care pot opta, începând cu luna martie, toţi clienţii casnici, potrivit unui comunicat de presă.
"E.ON Energie România completează suita de servicii online oferite clienţilor prin introducerea facturii electronice, ale cărei beneficii pentru cei care optează pentru acest serviciu sunt reprezentate în primul rând de rapiditate, eficienţă şi timp câştigat. Sperăm că aceste atuuri, alături de confortul pe care îl conferă, vor convinge tot mai mulţi clienţi să opteze pentru factura electronică. Nu în ultimul rând, am vrea să subliniem faptul că fiecare opţiune pentru versiunea online a facturii înseamnă o mână de ajutor pe care utilizatorii o dau pentru protejarea naturii, prin tipărirea a cât mai puţine facturi", a declarat Dan Morari, Directorul General E.ON Energie România.
Funcţionalităţile platformei E.ON Myline au fost extinse, iar serviciul a fost optimizat în vederea introducerii facturii electronice, fiind asigurată, totodată, o securitate crescută a datelor cu caracter personal, precum şi reducerea timpului de răspuns la solicitările utilizatorilor, se menţionează în comunicat.