Peste 360.000 de maşini din parcurile auto europene sunt modele cunoscute pentru probleme frecvente, cum ar fi defecţiuni la motoare şi cutii de viteze, ale căror reparaţii sunt costisitoare, potrivit comunicatului emis redacţiei. Carvago elimină aceste riscuri printr-o listă neagră actualizată constant, bazată pe expertiza în achiziţii şi întreţinere auto. Toate maşinile vândute pe Carvago trec printr-o inspecţie detaliată CarAudit, care verifică până la 270 de puncte, asigurându-se că vehiculele sunt într-o stare bună înainte de a fi vândute.
Carvago, platformă europeană pentru achiziţia online de vehicule second-hand, monitorizează modelele problematice şi le elimină preventiv din ofertă, protejând astfel clienţii de riscurile legate de defecţiuni frecvente şi costisitoare.
"Deşi cele mai multe modele pe care le eliminăm sunt bine cunoscute printre profesionişti, parcurile auto din întreaga Europă le oferă în continuare. Diferenţa la Carvago este că noi dorim să transmitem următorul mesaj transparent: "nu cumpăraţi aceste maşini, nu sunt bune". Acest lucru nu-l veţi auzi de la alte persoane din domeniu", explică Vlad Ion, Country Manager Carvago România. Lista neagră Carvago face parte din angajamentul nostru de a oferi clienţilor doar maşini verificate, care le vor aduce satisfacţie şi pe care le vor putea utiliza pe termen lung."
La sfârşitul lunii octombrie 2024, dealerii din întreaga Europă ofereau 366.899 de maşini problematice, iar în Germania, cea mai mare piaţă auto europeană, erau disponibile peste 100.000 de astfel de vehicule. Carvago actualizează constant lista neagră a modelelor problematice, bazându-se pe expertiza echipei sale şi pe experienţele din inspecţiile detaliate CarAudit, care sunt obligatorii pentru toate vehiculele vândute prin platformă. Marek Dvoøak, şeful departamentului de achiziţii internaţionale de la Carvago, subliniază că, pe lângă problemele cunoscute ale motoarelor diesel mai vechi, şi motoarele pe benzină cu capacitate mică şi supraalimentare din perioada 2010-2015 au prezentat defecţiuni similare, din cauza încercărilor producătorilor de a respecta norme de emisii stricte, adesea în detrimentul durabilităţii produselor.
"Rezultatul? Problemele bine cunoscute astăzi, cum ar fi mărunţirea curelei de distribuţie în ulei la motoarele Ford 1.0 EcoBoost sau la unităţile 1.2 EB, cunoscute la Peugeot şi Citroen sub denumirea comercială 1.2 PureTech şi la Opel sub denumirea de 1.2 Turbo. Sunt problematice şi unele motoare BMW, cutiile de viteze PowerShift umede cu dublu ambreiaj montate pe mai multe modele Ford şi Volvo, precum şi degradarea rapidă a bateriilor la prima generaţie de Nissan Leaf. Şi multe altele."
Lista neagră Carvago este un pilon esenţial al iniţiativei platformei pentru achiziţii sigure de vehicule second-hand, oferind o experienţă de cumpărare plăcută şi fără riscuri. Această iniţiativă include inspecţia detaliată CarAudit, care verifică până la 270 de puncte, gestionarea tuturor formalităţilor administrative, pregătirea pre-vânzare, livrarea direct la domiciliu şi o garanţie de 12 luni. În plus, Carvago oferă opţiunea de returnare a vehiculului în termen de 14 zile de la primire, asigurându-se astfel că fiecare achiziţie este complet satisfăcătoare.
1. fără titlu
(mesaj trimis de anonim în data de 12.12.2024, 11:06)
Si au cumva si o lista cu cele mai fiabile modele, asta ar fi si mai interesant.
1.1. fără titlu (răspuns la opinia nr. 1)
(mesaj trimis de anonim în data de 12.12.2024, 11:16)
Oricum nu ai bani de una noua
1.2. fără titlu (răspuns la opinia nr. 1)
(mesaj trimis de anonim în data de 12.12.2024, 11:39)
Sudcoreene chiar si alea mai vechi, incepand cu 2016-17 le cumperi cu ochii inchisi, absolut orice honda si toyota oricat de vechi. Si atat.
1.3. fără titlu (răspuns la opinia nr. 1)
(mesaj trimis de anonim în data de 12.12.2024, 11:52)
De fapt trebuie să ocolești orice mașină SH Ford și Stellantis. Acel Puretech 1.2 cu distribuție pe curea, de la Stellantis, nu merge în medie 100 000 km. Ecoboost și powershift de la Ford au căzut din primii km. Abia la 5-lea facelift a reușit Ford să mai scape de rechemări.
Fugiți de orice are dublu ambreiaj uscat inclusiv DCT Renault, 7DCT Hyundai-Kia, DSG VW.