"Leo Burnett" România a cîştigat patru premii la cel mai important festival european de publicitate. Un Silver Epica pentru campania Eukanuba şi 3 Bronze Epica pentru spoturile TV "Batman" pentru Teletech şi "Academia Bărbaţilor" pentru Tabu şi pentru seria de printuri Antipa, "Cîinele" şi "Păpuşile", într-o competiţie în care 625 de agenţii europene au înscris aproape 5000 de lucrări.
"Mă bucur să văd că premianţii Ad'Or din 2004 şi 2005 sînt recunoscuţi şi la nivel european. A cîştiga premii Epica pentru două din printurile Campaniei Anului din 2004 şi pentru Spotul Anului din 2005 dovedeşte încă o dată, dacă mai era nevoie, că avem un festival local puternic şi relevant. Dublarea numărului de premii româneşti obţinute în 2005 arată clar că drumul pe care conducem publicitatea românească este unul ascendent şi apreciat la nivel internaţional. Echilibrul dovedit din nou în a obţine premii atît pe print cît şi pe TV îmi dă certitudinea că am dezvoltat o agenţie puternică, unde norocul sau întîmplarea nu prea mai au ce căuta." a declarat Bogdan Naumovici, director de creaţie regional pentru Europa Centrală şi de Est al reţelei "Leo Burnett".
Cu cele patru premii Epica, "Leo Burnett" România încheie cel mai bun an din existenţa sa, cînd a reuşit să cîştige cele mai multe premii Effie şi să ajungă în finala Euro Effie, în care a obţinut pentru a treia oară consecutiv titlul de Agenţie a Anului în România şi în care a realizat cea mai mare performanţă de pînă acum a publicităţii româneşti: titlul de Agenţie a Anului pentru Europa Centrală şi de Est.
"Nu ştiu ce să mai spun. Pentru noi fiecare an din ultimii cinci a fost cel mai bun de pînă atunci. Probabil că vom continua să creştem, atît ca şi business, cît şi ca performanţe. Mai e loc destul. Important este să ne facem treaba din ce în ce mai bine în fiecare an şi iată că pînă acum ne-a ieşit. Avem gînduri mari pentru următorii cinci ani", a încheiat Bogdan Naumovici.