EUROLIFE ERB Asigurări, prezentă de peste 12 ani pe piaţa locală, trece într-o nouă etapă de dezvoltare şi devine EUROLIFE FFH, conform unui comunicat de presă.
Noua identitate de brand şi noul slogan reflectă în mod direct apartenenţa la un holding financiar internaţional - Fairfax Holding Limited.
În urma acestei schimbări de identitate, Eurolife ERB Asigurări de Viaţă devine EUROLIFE FFH Asigurări de Viaţă, respectiv Eurolife ERB Asigurări Generale devine EUROLIFE FFH Asigurări Generale.
Eurolife FFH adoptă o filosofie de business diferită născută din viziunea de a reinventa asigurările prin îmbinarea a două elemente esenţiale: simplitate (asigurări uşor de înţeles, accesate rapid, online, de oriunde eşti şi oricând ai nevoie) şi inovaţie (asigurări care evoluează odată cu clienţii săi), subliniază counicatul citat.
Anita Niţulescu, CEO EUROLIFE FFH, subliniază: "Este un moment important în viaţa companiei Eurolife şi o continuare firească a evoluţiei noastre de până acum. Această schimbare susţine angajamentul nostru de a gândi şi a acţiona diferit în piaţa de asigurări. (...) Credem în asigurări diferite, în asigurări uşor de înţeles, dar şi de accesat, aflate la doar un click distanţă, şi vom continua să investim astfel încât să oferim clientului final o experienţă relevantă atât în mediul offline, cât mai ales în online. Ne urmărim strategia de business sub un nume nou, îmbinând cu succes valorile pe care am clădit până aici: creativitatea, perseverenţa, integritatea, simplitatea şi inovaţia. Facem un pas înainte şi pornim într-o nouă călătorie alături de toţi clienţii şi partenerii noştri care ne-au investit cu încrederea lor".
La rândul său, Alexander Sarrigeorgiou, CEO Eurolife FFH Insurance Group, adaugă: "Acest moment reprezintă începutul unei noi ere pentru Eurolife. Facem, astfel, un pas important şi îndrăzneţ către viitorul EUROLIFE FFH. (...) Odată cu schimbarea numelui şi a logo-ului, obiectivul EUROLIFE FFH este continuarea expansiunii pe piaţa din România şi întărirea prezenţei în industria locală de asigurări. Astăzi mergem mai departe, susţinuţi de loialitatea tuturor celor care ne-au acordat încrederea lor".
Eurolife FFH dispune de un portofoliu extins de produse dedicate atât clienţilor persoane fizice, cât şi juridice, portofoliu susţinut de canale diversificate de vânzare: bancassurance, parteneri, brokeri şi online.