EUROMEDIC ROMÂNIA ÎŞI SCHIMBĂ NUMELE ÎN AFFIDEA Investiţii de peste 30 de milioane de euro în centre de diagnostic şi tratament

LARISA BĂNICĂ
Ziarul BURSA #Companii / 10 iunie 2015

Investiţii de peste 30 de milioane de euro în centre de diagnostic şi tratament

Radu Gorduza-Lupu: "Avem în vedere noi planuri de dezvoltare pe piaţa românească"

Euromedic România îşi schimbă numele în Affidea, aliniindu-se procesului de rebranding de la nivelul Grupului, Affidea fiind operatorul european în domeniul radiologiei imagistice, medicinei nucleare şi tratament al cancerului, potrivit unui comunicat de presă.

Radu Gorduza-Lupu, CEO Affidea România, a declarat: "Avem un nume nou, clădit pe valori consolidate în timp. Acest pas vine în mod firesc după o perioadă de dezvoltare susţinută atât pe piaţa serviciilor medicale din Europa cât şi pe cea din România. (...). Avem în vedere noi planuri de dezvoltare pe piaţa românească şi investiţii continue în cele mai noi tehnologii de pe plan mondial".

Affidea a implementat în România sistemul Dosewatch de optimizare permanentă a dozei de radiaţii folosită în cazul investigaţiilor CT, astfel încât medicii să obţină imagini clare, pentru un diagnostic corect, cu expunerea minimă a pacientului.

În ţara noastră, Affidea este prezentă de 13 ani şi oferă pacienţilor servicii medicale de diagnostic imagistic, adresând patologii multiple şi complexe în neurologie, cardiologie, ortopedie, endocrinologie, urologie, oncologie, medicină internă, ORL, gastroenterologie, pneumologie, dar şi servicii de medicină nucleară şi PET/CT acoperind patologia oncologică şi contribuind la diagnosticul în fază incipientă al acestei afecţiuni.

Centrele de diagnostic şi tratament Affidea România reprezintă o investiţie de peste 30 de milioane de euro.

Noua strategie de brand a fost coordonată la nivelul Grupului Affidea de Michal Korczeniewski, Corporate Marketing Director, iar la crearea noului brand a contribuit Peter Economides, strategic brand creator, cu experienţă în agenţii globale de marketing, precum McCann Erickson, TBWA, care a contribuit, printre altele, la campania "Think Different" a companiei Apple, dar în acelaşi timp a colaborat îndeaproape cu brand-uri precum Audi, Nesle, Coca-Cola si L'Oreal, anunţă comunicatul de presă.

Deţinut de Waypoint Capital, Affidea Group este un important furnizor de servicii medicale de radiologie imagistică, medicină nucleară şi tratament al cancerului din Europa, cuprinzând 153 de centre medicale în 14 ţări, reunind 3000 de profesionişti, dintre care peste 800 de doctori.

Affidea este afiliată Houston Methodist Hospital, cel mai prestigios centru de tratament al cancerului din Statele Unite ale Americii, fapt ce îi permite schimbul permanent de bune practici, la nivel global, în domeniul oncologiei.

Comanda carte
veolia.ro
Apanova
rpia.ro
danescu.ro
Mozart
Schlumberger
arsc.ro
Stiri Locale

Curs valutar BNR

18 Oct. 2024
Euro (EUR)Euro4.9724
Dolar SUA (USD)Dolar SUA4.5865
Franc elveţian (CHF)Franc elveţian5.2949
Liră sterlină (GBP)Liră sterlină5.9815
Gram de aur (XAU)Gram de aur399.9201

convertor valutar

»=
?

mai multe cotaţii valutare

Cotaţii Emitenţi BVB
Cotaţii fonduri mutuale
Teatrul Național I. L. Caragiale Bucuresti
citiesoftomorrow.ro
cnipmmr.ro
thediplomat.ro
hipo.ro
Studiul 'Imperiul Roman subjugă Împărăţia lui Dumnezeu'
The study 'The Roman Empire subjugates the Kingdom of God'
BURSA
BURSA
Împărăţia lui Dumnezeu pe Pământ
The Kingdom of God on Earth
Carte - Golden calf - the meaning of interest rate
Carte - The crisis solution terminus a quo
www.agerpres.ro
www.dreptonline.ro
www.hipo.ro

adb