Furnizorul de soluţii de comunicaţii integrate, Euroweb România, estimează anul acesta afaceri în creştere cu 21%, la 11,21 milioane euro de la 9,26 milioane euro în 2006, potrivit informaţiilor publicate pe pagina de internet a companiei.
Euroweb România preconizează pentru acest an o creştere a profitului operaţional (EBITDA) cu 20%, în funcţie de cifra de afaceri, la 2,28 milioane euro. Compania a raportat anul trecut un profit net de peste 460.000 euro.
Integrând serviciile de transmisiuni de date şi voce cu accesul la Internet, Euroweb oferă soluţii de comunicaţii integrate pentru afaceri: reţele private sau publice, aplicaţii video, e-commerce, e-learning, data centers şi servicii help-desk.
Compania şi-a focalizat activitatea în furnizarea de aplicaţii Internet VPN, soluţii radio pentru Reţele Metropolitane către clienţii companiilor, precum şi în integrarea noilor produse IP, ca de exemplu VoIP şi video conferinţe.
Euroweb România oferă servicii de conectivitate prin intermediul a două puncte de conectare transfrontalieră pe care le administrează la graniţa ungaro-română, către cele mai importante şapte noduri de comunicaţii europene precum Londra, Paris, Amsterdam, Bruxelles, Bonn, Frankfurt, Viena.
Euroweb Romaânia operează la nivel naţional prin 25 puncte de prezentare în principalele oraşe ale ţării şi două puncte cross border, asigurând servicii de transmisiuni de date, voce si acces la internet.
Începând cu luna decembrie 2005, Euroweb România face parte din grupul Invitel Telecom, companie de telecomunicaţii de pe piaţa ungară.