Start-up-ul românesc Evo Beauty îşi propune să digitalizeze industria de beauty şi wellness din România prin livrarea celei mai complete soluţii software, care eficientizează activitatea companiilor din domeniu.
Conform datelor existente la Oficiul Naţional al Registrului Comerţului, în România există peste 15.000 de companii în industria saloanelor de beauty, atât PFA-uri, cât şi SRL-uri.
De la începutul anului, compania fondată de antreprenorul român Şerban Jinga, acţionarul majoritar al Evo Beauty, a înregistrat o creştere de 60% a cifrei de afaceri.
"Ne-am dorit încă de la început să dezvoltăm o soluţie uşor de utilizat, în cloud, completă şi flexibilă, care să eficientizeze industria beauty, în condiţiile în care multe saloane din România încă fac programările pe caiet sau folosesc Excel sau softuri rudimentare pentru a ţine evidenţa programărilor, clienţilor şi a activităţilor de zi cu zi. Aşadar, nu a fost nicio surpriză că aplicaţia noastră a fost atât de bine primită de piaţa de beauty şi wellness. Evo Beauty reuşeşte să ofere soluţii pentru toate nevoile unui salon şi continuă să se dezvolte pe baza feedbackului primit de la clienţii existenţi şi a cerinţelor clienţilor noi. Ne dorim să eficientizăm şi să îmbunătăţim experienţa din saloanele de beauty şi să oferim companiilor din industrie un management complet, transparent şi rapid al activităţilor la cele mai înalte standarde, inclusiv GDPR", a declarat Şerban Jinga, fondatorul Evo Beauty.
Evo Beauty este un software de management al relaţiilor cu clienţii (CRM) şi planificare (ERP) complet cu o interfaţă rapidă şi intuitivă, care oferă posibilităţi de raportare complexe. Evo Beauty aduce în piaţă funcţionalităţi esenţiale pentru industrie, care permit clienţilor să gestioneze dintr-o singură platformă programările, procesele operaţionale, managementul clienţilor şi relaţia cu aceştia, inclusiv istoricul lor, oferind totodată funcţionalităţi de marketing, precum trimiterea de sms de reminder, contabilitate primară şi control al costurilor şi veniturilor.
"Din estimările noastre, pentru un salon tipic, prin folosirea aplicaţiei noastre se salvează 20% timp în recepţie, 10% timp al angajaţilor şi între 20% şi 30% timp al managementului. La aceste eficientizări se adaugă şi creşterea calităţii serviciului oferit de salon care duce la creşteri de venituri. Practic, cu Evo Beauty acoperim nevoile salonului de la intenţia de programare până la încasare şi, ulterior, păstrarea relaţiei cu clienţii", a mai adăugat Şerban Jinga.
Compania a înregistrat o creştere a cifrei de afaceri de 60% în acest an şi ţinteşte o rată de creştere cel puţin similară în 2024, având în vedere potenţialul existent pe piaţa de beauty şi wellness din România.
Portofoliul de clienţi al Evo Beauty include nume cunoscute din industria de beauty şi wellness, precum Abbate, Fit4You, THAIco Spa, Geta Voinea, Tribute, Nomasvello, Barbierii, Vitality Asian Spa, Chic Salon şi Clinica Statera.