evoMAG estimează pentru anul acesta o cifră de afaceri de peste 20 de milioane de euro, în creştere cu 20% faţă de cea înregistrată la finele anului trecut.
Potrivit companiei, avansul evoMAG va fi superior evoluţiei pieţei de retail online IT&C, care va marca anul acesta o majorare de aproximativ 10 - 15% şi se va datora, în principal, investiţiilor în platforma din spatele site-ului, diversificării portofoliului de produse şi a creşterii numărului de comenzi.
"Avem toate premisele să credem că anul acesta va fi superior lui 2014 din punct de vedere al vânzărilor. Spre exemplu, în 2014 am avut cu 30% mai multe comenzi decât în 2013. Iar anul acesta, spre deosebire de începutul anului trecut, avem cu 50% mai multe comenzi. Ne vom orienta în 2015 pe diversificarea portofoliului de produse, proces început încă de anul trecut, odată cu vânzarea produselor din segmentul auto, din zona decoraţiunilor interioare, securitate şi electrocasnice mari. Anul acesta vor intra în oferta noastră şi cărţi, articole sportive, îmbrăcăminte, încălţăminte şi dispozitive wearables", a declarat Mihai Pătraşcu, CEO evoMAG.
Creşterea numărului de achiziţii online coincide însă cu o scădere a valorii medii a unei comenzi. Această tendinţă se va menţine pe întreg parcursul anului, în măsura în care achiziţiile din magazinele online se fac într-un ritm mai alert în comparaţie cu anii trecuţi.
O altă tendinţă care va lua amploare anul acesta este utilizarea altor tipuri de platforme pentru navigarea şi finalizarea comenzilor în magazinele online.
"Traficul de pe dispozitivele mobile s-a dublat în ultimul an. Astfel, în ianuarie 2014, 11% din traficul evoMAG era generat de platformele mobile. Un an mai târziu, această pondere ajunsese la peste 21%, iar la finalul lui 2015 credem că va urca la 30 - 35%. Acesta este un semn clar că pe parcursul acestui an şi în viitor, tot mai multe comenzi vor fi făcute de pe telefoanele mobile, iar mesajele şi ofertele noastre sunt văzute mult mai rapid ca în trecut", mai spune Mihai Pătraşcu, precizând că fidelizarea clienţilor este cea mai mare provocare pentru anul în curs.
evoMAG.ro este una dintre cele mai importante companii din industria de comerţ electronic din România. Magazinul online are, în acest moment, disponibile la vânzare un număr de peste 130.000 de produse din domeniile IT&C, electrocasnice, auto, de îngrijire personală, electrocasnice mari şi produse destinate nou-născuţilor. evoMAG.ro a realizat la finele anului 2014 o cifră de afaceri de 17 milioane de euro şi este vizitat zilnic de peste 50.000 de persoane.