EXEC-EDU şi Andreea Halikias, autor de bestselleruri şi ghid StoryBrand, organizează un curs inovator de corporate storytelling. Antreprenorii şi managerii vor ȋnvăţa cum să utilizeze structura unei poveşti pentru a crea un mesaj mai clar, care aduce cu sine vânzări mai mari, implicare mai mare şi, respectiv, profit mai mare.
"O poveste bine spusă poate face diferenţa. Nu este vorba de poveşti de adormit copiii sau de metafore, ci de utilizarea structurii narative pentru a crea un mesaj clar care să stimuleze vânzările, implicarea şi profitul," a explicat Andreea Halikias, strateg de afaceri şi leadership, cu 16 ani de experienţă în vânzări şi marketing bazat pe storytelling.
Antreprenorii şi liderii deseori îşi consumă timpul, energia şi banii pentru a optimiza diverse aspecte ale proceselor companiilor prin creşterea bugetelor, schimbarea tacticilor şi a colaboratorilor, dar adesea neglijează să analizeze eficienţa mesajului pe care îl transmit.
Cursul va avea loc pe 6-7 iunie, la MyHive S-Park Bucureşti. Participanţii vor avea oportunitatea să înveţe despre impactul poveştilor dintr-o perspectivă neuroştiinţifică, cum să creeze şi să implementeze un narativ de companie (brandscript) în materialele de promovare internă şi externă, şi cum să eficientizeze mesajul pe website-uri, în social media şi în campaniile de email marketing.