EY devine primul Partener Strategic Global UiPath acreditat USN (UiPath Service Network) din sfera furnizorilor de servicii profesionale. Prin soluţiile de automatizare oferite, echipele EY şi UiPath ajută clienţii să-şi crească eficienţa şi rezilienţa, să reducă riscurile şi să îmbunătăţească experienţa utilizatorilor şi, nu în ultimul rând, să-şi mărească veniturile. Această recunoaştere urmează numirii EY ca Prim Partener Global în 2021, în cadrul conferinţei UiPath FORWARD IV, conform unui comunicat remis redacţiei.
Potrivit sursei citate, certificarea USN globală este acordată organizaţiilor care demonstrează competenţe avansate în utilizarea tehnologiei UiPath. În calitate de partener strategic, EY se alătură unei reţele de companii care furnizează servicii la acelaşi nivel de competenţă cu al echipei de servicii profesionale UiPath. Acestea au fost selectate în urma unui proces riguros de evaluare şi prin demonstrarea implementării cu succes a proiectelor.
Certificarea este o recunoaştere a cunoştinţelor aprofundate ale echipelor EY în aspecte critice, precum tehnici de dezvoltare a fluxurilor automatizate, analiză de procese, infrastructura şi planificarea arhitecturii, toate fiind necesare pentru implementarea pe scară largă a automatizării pentru clienţi la nivel global.
: "Tehnologia este o componentă cheie a strategiei EY, având un impact major asupra unei părţi semnificative din activitatea organizaţiei noastre. Pe măsură ce companiile din întreaga lume continuă să îşi desfăşoare activitatea în acest context provocator, EY investeşte mult în dezvoltarea capabilităţilor şi în extinderea relaţiilor cu partenerii şi alţi membri ai ecosistemului de afaceri. Sunt mândru de această realizare deosebită a EY, de a fi primul partener strategic global USN pentru servicii profesionale şi sunt entuziasmat pentru valoarea pe care o va aduce în viitoarele implementări pentru clienţi",a declarat Carmine Di Sibio, EY Global Chairman şi CEO.
Echipele EY derulează o serie de proiecte folosind platforma de automatizare UiPath, abordând programe complexe de automatizare inteligentă, în linie cu evoluţia tehnologică a clienţilor. EY plănuieşte să investească în alianţa cu UiPath şi pe parcursul anilor următori, se arată în comunicat.
"Organizaţii din toată lumea realizează că modul în care îşi desfăşoară operaţiunile trebuie să se schimbe fundamental pentru a face faţă noii realităţi. Viitorul este transformarea într-o organizaţie complet automatizată. EY este un partener strategic care investeşte în mod consecvent în tehnologie şi în creşterea competenţelor şi a cunoştinţelor necesare pentru sprijinirea clienţilor în adevărata transformare digitală prin automatizare şi felicit întreaga organizaţie pentru această realizare deosebită."
Aurelia Costache, Lider al echipei EY de Intelligent Automation în regiunea EMEIA: "Suntem foarte mândri să vedem continuitatea parteneriatului de succes pe care l-am construit pe parcursul ultimilor 5 ani. Am avut oportunitatea ca, în România, să beneficiem de proximitatea echipelor noastre pentru a dezvolta împreună iniţiative de automatizare pentru clienţii noştri comuni şi să împărtăşim ce am învăţat din proiecte, îmbunătăţind astfel experienţa de implementare şi promovând automatizarea în piaţă.
Echipa noastră din Centrul de Excelenţă în automatizare din Bucureşti a călătorit în multe ţări din Europa, America, Asia şi Africa de Nord, a automatizat procese şi a sprijinit creşterea înţelegerii capabilităţilor UiPath. Astfel, s-a consolidat expertiza echipei şi am fost foarte mândri când EY România a primit acreditarea USN, în iunie 2020. A fost dovada unui parteneriat puternic, bazat pe încrederea că eforturile noastre combinate pot aduce valoare în piaţă. Extinderea la nivel global a acreditării USN este o validare a eforturilor şi rezultatelor obţinute de echipele EY în implementările UiPath la nivel global şi vom continua să fim alături de clienţii noştri în demersurile de digitalizare", a declarat Daniel Dines, Cofondator şi CEO UiPath.