FAN Courier se aşteaptă ca ediţia din acest an a Black Friday să genereze o creştere medie cu 30% a volumelor transportate şi depăşirea pragului de 500.000 de expediţii în prima zi de după încheierea campaniei.
Pentru a face faţă vârfului de activitate, compania a investit peste 15 milioane de euro în echipamente de livrare şi gestiune a expediţiilor şi relaţia cu clienţii, a extins capacitatea de depozitare şi a suplimentat flota auto şi personalul angajat.
"Black Friday este un proiect care creşte constant de la un an la altul şi pentru care începem pregătirea încă de la mijlocul anului, bazându-ne pe rezultatele din anul anterior dar şi pe tendinţele pe care le observăm de la o lună la alta. De regulă, luna noiembrie aduce creşteri de volume de până la 40% faţă de media zilnică din timpul anului, aici incluzând şi Black Friday care, pentru noi, se încheie la maxim două săptămâni din momentul închiderii campaniei de soldare. Ne aşteptăm şi ne-am pregătit pentru un scenariu similar şi pentru campania din acest an si suntem cu toţii focusaţi să ne respectăm promisiunea de livrare în termen a tuturor produselor", a declarat Cornel Morcov, Chief Commercial Officer FAN Courier.
Reprezentantul companiei crede că, deşi anul acesta, pe fondul pandemiei provocate de SARS-COV2, industria de curierat a fost solicitată constant la capacitate maximă, Black Friday ar putea genera creşteri similare cu cele din anul precedent. În acelaşi timp, el nu exclude posibilitatea să existe diferenţe semnificative în ceea ce priveşte zonele de livrare a expediţiilor.
"Analizele efectuate ne-au arătat că sectorul fashion ar putea avea o creştere semnificativă anul acesta. În topul cerinţelor s-ar putea afla, pe lângă produsele IT&C şi cele de igienă, produse de mobilier şi decoraţiuni interioare care, în ultimii cinci ani, au înregistrat creşteri de până la zece ori. Produsele albe - electrocasnicele mari - nu mai sunt atât de solicitate de Black Friday", explică oficialul companiei.
În ceea ce priveşte "harta" comenzilor, compania spune că nu există o teritorializare specială, perioada de vârf generând volume ridicate în toate zonele. "Sunt oraşe care au o pondere de consum mare precum Cluj-Napoca, Iaşi, Craiova, Timişoara dar sunt şi zonele exterioare ale oraşelor principale care, în această perioadă, primesc mai multe colete. Ne aşteptăm ca anul acesta să avem o creştere pe expedierile internaţionale, atât pe volumele clienţilor din România care expediază în străinătate - Bulgaria, Ucraina, state membre UE dar şi a companiilor internaţionale care au livrări în România", a mai declarat acesta.
1. fără titlu
(mesaj trimis de anonim în data de 11.11.2020, 02:38)
ARTICOL SI CONTINUT PROFESIONIST!
FELICITARI !