FAN Courier investeşte peste 10 milioane de euro pentru a dezvolta la nivel naţional reţeaua de lockere prin intermediul cărora clientul final nu va mai depinde de programul zilnic al curierului, conform unui comunicat de presă remis Redacţiei.
Potrivit sursei citate, compania a instalat deja primele 220 de lockere FANbox în mai multe oraşe din ţară, urmând ca până la finalul anului reţeaua să se dubleze. Planul de extindere prevede ca la jumătatea anului viitor să fie instalate în ţară 1.000 de unităţi.
Primele lockere FANbox au fost instalate în Bucureşti şi judeţul Ilfov, Constanţa, Mangalia, Eforie Nord, Năvodari, Cluj-Napoca, Braşov, Arad şi Timişoara iar în săptămânile viitoare, urmează Sibiu, Piteşti şi Iaşi.
"Într-o lume în care majoritatea serviciilor se adaptează nevoii de flexibilitate a clientului, implementarea sistemului de lockere FANbox este o soluţie firească ce oferă posibilitatea de a trimite expediţii şi în afara programului de lucru al angajaţilor şi de a ridica trimiterile independent de programul de lucru al curierului.
De asemenea, în 2022, nu mai este suficient ca livrarea să fie rapidă şi eficientă, azi, ci şi sustenabilă pentru mâine. Sistemul de lockere FANbox reprezintă, totodată, şi o soluţie prietenoasă cu mediul, pentru că reducem numărul traseelor pe care le parcurgem cu maşinile.
Aşadar, suntem prietenoşi cu natura şi ne sincronizăm şi cu programul clienţilor noştri, care îşi pot ridica plicurile şi coletele simplu şi rapid, oricând", a declarat Adrian Mihai, CEO şi cofondator FAN Courier.
Lockerele FANbox îndeplinesc două funcţii concomitent:
Drop-off - clienţii care doresc să expedieze un colet, dar nu au timp să aştepte curierul, pot depune expediţia într-un locker, de unde va fi preluat de curier şi predat la o adresă sau într-un alt locker FANbox.
Pick-up - clienţii care fac cumpărături online pot alege să ridice comanda de la FANbox, după ce selectează lockerul dintr-o listă sau de pe o hartă care apare pe website-ul magazinului online.
Lockerele FANbox se vor regăsi în toate oraşele reşedinţă de judeţ, precum şi în oraşe mai mici şi în mediul rural, adică în toate locurile de interes pentru clienţi, se mai arată în comunicat.