Farmec a investit 1 milion de euro în gama Gerovital H3 Evolution Perfect Look şi o anunţă ambasador pe Catrinel Menghia, conform unui comunicat remis redacţiei.
Compania clujeană se aşteaptă să menţină trendul ascendent în vânzări pe segmentul antirid şi previzionează o creştere de 20% pentru gama Gerovital H3 Evolution până la finalul anului în curs.
După ce, la începutul anului trecut, Farmec a prioritizat producţia de biocide pentru a răspunde nevoilor pieţei, ca urmare a declanşării pandemiei, compania a încheiat anul 2020 cu o nouă lansare pe segmentul face care.
"Celebrăm zece ani de Gerovital H3 Evolution cu o extensie a gamei care are la bază o formulă, care s-a dovedit a fi foarte eficientă în urma testelor realizate de laboratoarele Evic: acidul hialuronic 4D şi uleiul de trandafir sălbatic. Această noutate vine să întărească poziţia de lider pe care o deţine Gerovital pe segmentul antirid şi performanţele gamei Evolution, care aduce, în portofoliul Farmec, 7% din vânzările valorice. Nu puteam să nu marcăm acest moment cu o asociere de brand, care să reflecte evoluţia frumoasă pe care a avut-o Gerovital H3 Evolution până acum. Catrinel Menghia este una dintre cele mai de succes românce ale momentului, care ne-a reprezentat ţara la cel mai înalt nivel în industria fashion şi în film, iar ca amabasador al gamei GH3 Evolution va contribui la eforturile noastre de a promova în lume inovaţiile acestui brand.", a spus Mircea Turdean, Directorul General al Farmec.