Farmec Cluj-Napoca a înregistrat vânzări de 28,9 milioane de lei în primele trei luni ale anului, în creştere cu 9% faţă de aceeaşi perioadă a anului trecut, conform unui comunicat de presă emis de companie.
Farmec a încheiat anul 2012 cu vânzări de 121 milioane lei, cu 10% mai mari decât cele din 2011.
Mircea Turdean, Director General al Farmec Cluj-Napoca, a declarat: "Suntem mândri că avem acelaşi ritm constant şi sănătos de dezvoltare pe care îl păstrăm deja de câţiva ani buni. În primele trei luni ale anului am relansat gama Farmec Natural şi am completat gama Gerovital Pant Tratament pentru îngrijirea şi tratamentul părului, cu un Kit Anticădere şi o serie de produse dedicate bărbaţilor, acţiuni ce au avut rezultate imediate în vânzări. De asemenea, relansarea mărcilor de curăţenie Nufăr şi Triumf şi completarea acestor game cu produse noi au consolidat poziţia de top pe care acestea o au în preferinţele românilor".
În prezent, produsele Farmec ajung pe în ţări din Europa, Asia şi America de Nord, unele dintre principalele pieţe fiind Japonia, Liban, Emiratele Arabe Unite şi ţări din Europa, precum Ungaria, Spania, Italia sau Grecia.