Orange România a realizat o cifră de afaceri în valoare de 246,2 milioane de euro, în creştere cu 4.6% faţă de perioada similară a anului trecut, în intervalul ianuarie-martie, continuând trendul ascendent din ultimele 8 trimestre, potrivit unui comunicat de presă al companiei.
Creşterea a fost susţinută de performanţa serviciilor mobile, a vânzărilor de dispozitive mobile, precum şi de evoluţia serviciilor convergente. La 31 martie 2016, Orange România oferea servicii mobile şi fixe pentru 10.065.000 clienţi, menţinând aceeaşi tendinţă de creştere a numărului de abonaţi.
Reprezentanţii companiei au transmis: "În primul trimestru al anului, ofertele dedicate au încurajat clienţii să aleagă abonamente cu resurse bogate de internet 4G şi posibilitatea de a achiziţiona telefoane în rate, cu plata la factură. Nevoia în creştere de conectare la internet a fost reconfirmată de traficul mobil ce s-a dublat în această perioadă, precum şi de traficul 4G care a crescut de patru ori în Q1 2017 vs Q1 2016. La 31 martie 2017, 2,4 milioane de clienţi utilizau serviciile Orange 4G, dublu faţă de primul trimestru din 2016. Toate acestea au fost susţinute de vânzările în creştere de smartphone-uri şi de dispozitive conectate la smartphone (smartwatch-uri, brăţări fitness, roboţi, ochelari VR, Apple Airpods şi căşti cu asistent personal)".
Serviciul de televiziune prin cablu şi satelit, Orange Home TV, număra la finalul primelor trei luni din an 342.000 clienţi, în creştere cu 16,4% faţă de aceeaşi perioadă din 2016. Serviciile fixe în bandă largă aveau la finalul Q1 2017 112000 abonaţi. Dintre aceştia, numărul utilizatorilor de servicii Orange Home Net prin fibră optică aproape s-a dublat faţă de trimestrul anterior, depăşind 12.000.
Potrivit sursei citate, numărul de descărcări şi actualizări ale aplicaţiei Orange TV Go a atins 2,2 milioane la finalul primului trimestru din 2017, în creştere cu 25% faţă de aceeaşi perioadă a anului trecut. Numărul mediu lunar de utilizatori activi ai aplicaţiei în Q1 2017 a crescut cu peste 75% comparativ cu aceeaşi perioadă a anului 2016, ca umare a îmbogăţirii conţinutului disponibil şi a actualizării aplicaţiei, conform feedback-ului utilizatorilor. De asemenea, în premieră pentru Grupul Orange, în România, clienţii serviciilor mobile Orange cu o ofertă activă Orange TV Go şi clienţii Orange Home TV prin satelit pot înregistra simultan mai multe emisiuni sau filme, direct în cloud, acestea putând fi urmărite ulterior de pe orice ecran conectat la internet, prin intermediul aplicaţiei sau al stickului Orange TV.
Liudmila Climoc, Chief Executive Officer Orange România a declarat: "Performanţa susţinută din acest trimestru are la bază direcţiile strategiei Essentials2020. Vectorii de creştere pe care ne-am concentrat în aceste prime trei luni au fost reţeaua, dezvoltarea serviciilor fixe şi intrarea pe zona serviciilor financiare. Obiectivul comun al tuturor iniţiativelor noastre din acest trimestru a fost de a consolida relaţia cu clienţii, construită pe parcursul celor 20 de ani de prezenţă în România. Înţelegerea nevoilor acestora, precum şi atenţia deosebită acordată calităţii reţelei ne-au permis să ne diversificăm constant portofoliul, de la servicii de voce şi date, până la servicii de divertisment sau financiare. Astfel, angajamentul luat faţă de clienţi - de a-i conecta cu ceea ce este important - rămâne prioritar".
În urma lansării din luna noiembrie 2016 a serviciului de transfer de bani şi plăţi cu telefonul, 41.000 de clienţi au ales Orange Money până la 31 martie 2017, pentru a transfera bani, a achita facturi şi a efectua reîncărcări PrePay.