HNC - healthcare communication continuă şi în 2009 colaborarea cu compania farmaceutică daneză Ferrosan. Costul total al programelor de comunicare pe care Ferrrosan le va desfăşura alături de HNC în 2009 se va ridica la peste 100.000 de euro, anunţă printr-un comunicat de presă remis redacţiei, Şerban Porfireanu, Managing partner HNC.
În acest an HNC va desfăşura o campanie de informare şi de fidelizare a publicului pentru produsul Multi-tabs, supliment alimentar dedicat copiilor cu vârste cuprinse între 4 şi 10 ani.
Campania va debuta în luna aprilie prin distribuirea la nivel naţional în farmacii pentru toţi cumpărătorii de Multi-tabs a unor cărţi pentru copii, al căror personaj principal va fi eroul Super-Multi. Ulterior campania va continua pe litoral, unde cei mici îşi vor putea cunoaşte eroul preferat prin intermediul unor concursuri sportive, dar şi în sălile de teatru ale marilor oraşe din ţară, unde copiii vor putea viziona scenete ce-l vor avea ca personaj principal pe Super-Multi.
Compania daneză Ferrosan, producător de suplimente alimentare şi produse sterile pentru chirurgie, a intrat pe piaţa din România în anul 2008 când a achiziţionat Alsifcom Intermed din Cluj-Napoca, valoarea tranzacţiei fiind de 3,5 milioane de euro. Tot atunci a devenit clientul HNC - healthcare communication.
HNC - healthcare communication este cea mai mare agenţie full-service specializată în comunicarea medicală din România. Înfiinţată în 1999, HNC a colaborat de-a lungul timpului cu importante companii farmaceutice precum: Pfizer, Bayer Schering Pharma, Roche, Danone, Zentiva, Teva, Servier, Centrofarm, CSC Pharmaceuticals, ADM Farm, Farmexpert, Ewopharma, sau Siepcofar, dar şi cu importante instituţii medicale precum: Ministerul Sănătăţii Publice, Asociaţia Română a Producătorilor Internaţionali de Medicamente (ARPIM) sau Societatea Română de Gastroenterologie.
În prezent agenţia are o echipă formată din 18 angajaţi şi a încheiat anul 2008 cu o cifră de afaceri de 1,8 milioane de euro.