CEO-ul Flamingo, Jiri Rizek, consideră sectorul IT&C ca fiind "una dintre pieţele cu cel mai mare potenţial pentru Grupul Flamingo, aceasta având posibilitatea de a-şi dubla volumul în următorii 3 ani şi astfel să atingă o valoare de 500 milioane euro, doar în sectorul de retail". Această estimare vine după ce Flamingo a înregistrat o creştere de 11,3% pe piaţa de calculatoare în 2006, de la o valoare de 70.485 unităţi vândute în 2005 până la 78.485 unităţi în 2006. Cu această evoluţie, retailerul de electronice electrocasnice şi IT&C a reuşit să îşi păstreze pentru cel de-al 4-lea an consecutiv poziţia de lider pe această piaţă, atingând o cotă de piaţă de 12,2%.
Pentru 2007, Flamingo estimează că piaţa de calculatoare va atinge un număr de peste 700.000 unităţi vândute (desktopuri, notebook-urii şi servere x86), în creştere cu procente între 10-15%, dintre care mai mult de 85.000 de unităţi să fie vândute doar prin reţeaua proprie Flamingo. În ceea ce priveşte evoluţia pieţei IT&C, Flamingo International consideră că alte segmente care vor cunoaşte o dezvoltare importantă vor fi echipamentele mobile şi consolele destinate consumatorilor de gaming, sau cele dedicate sectorului de divertisment.
Această creştere vine după o perioadă de scădere a pieţei de electronice şi electrocasnice, cauzată în parte şi de zvonurile nejustificate legate de scăderile spectaculoase la aceste produse, care au dus la reducerea consumului.
Grupul Flamingo International derulează activităţi de retail şi distribuţie, produsele comercializate fiind din gamele IT&C, electronice şi electrocasnice. Magazinele sunt operate sub brandurile Flanco World, Flanco, Flamingo Computers şi Future Shop, fiecare dintre acestea fiind specializat pe segmente de produse şi clienţi diferite.
Reţeaua Flanco World cuprinde magazine de suprafaţă mare (1800 - 3000 mp), amplasate în oraşe mari şi medii, în centre de retail uşor de accesat de către clienţi. Primul magazin Flanco World a fost lansat în noiembrie 2005, în Braşov, iar în prezent există 9 magazine Flanco World în toată ţara.
Lanţul de magazine Flamingo Computers, cu cele peste 50 de locaţii existente în România, este liderul pieţei locale de IT&C, deţinând primul loc pe piaţa calculatoarelor pentru al 4-lea an consecutiv, cu o cotă de piaţă de 13,1% pentru 2006, în creştere cu 18,5% faţă de anul 2005.
Din iunie 2005 compania Flamingo International este cotată la Bursa de Valori Bucureşti.