Grupul libanez "Food Styles Group" a lansat în Bucureşti restaurantul "Big Time", avînd la baza un concept de fast food, şi intenţionează extinderea reţelei, pînă la sfîrşitul anului, în Bucureşti, vizînd ulterior şi celelalte oraşe ale ţării precum şi ţările din Estul Europei. Investiţia în acest prim restaurant a fost de 300.000 euro, iar numărul de noi locuri de muncă creat este 20. Elementul de bază al conceptului "Big Time" este acela de a oferi mîncare proaspătă, preparată în faţa consumatorului. Meniul include omlete, aperitive, salate, burgeri, sandvişuri, specialitatea casei - sandvişuri submarin în nouă variante, clă-tite şi deserturi. Restaurantul va oferi, de asemenea, servicii de livrare în diferite zone ale Bucureştiului, precum şi servicii de catering.
"Food Styles Group" operează momentan şase restaurante în Liban şi este lider de piaţă pe domeniul său. Investorii au decis extinderea operaţiunilor şi în afara ţării, ca urmare a identificării unei cereri potenţiale mari de astfel de servicii în ţările din Europa de Est. "Decizia a fost ca România să fie prima ţară în care se va lansa acest nou concept din mai multe motive. Primul este stabilitatea economică a ţării şi creşterea veniturilor consumatorilor. La aceasta se adaugă tendinţa mare a consumatorului ro-mân de a descoperi şi încerca produse noi", a declarat Rami Bitar, general manager al "Food Styles Group". El a menţionat, de asemenea, locul încă mare şi neexploatat de pe piaţa serviciilor de fast food de calitate din România.
"Food Styles Group" intenţionează să des-chidă patru astfel de restaurante pînă la sfîrşitul anului. "Pentru fiecare restaurant estimăm o cifră de afaceri anuală de 1 milion de euro", a declarat Bitar. Toate cele patru restaurante vor fi deschise în Bucureşti, investiţia fiind preconizată la aproximativ 1,5 milioane de euro, pînă la sfîrşitul anului. Momentan se fac studii de piaţă şi analize ale comportamentului consumatorilor din afara Bucureştiului, şi cu siguranţă oraşe precum Braşov, Constanţa, Cluj sau Timişoara sînt luate în calcul în planurile de expansiune.
Intenţia grupului investitor este să se extindă în întreaga ţară pentru ca apoi să atace pieţe precum Bulgaria, Ungaria, Cehia, Moldova şi Ucraina. "Motivul pentru care ţintim aceste zone este acela că toate aceste ţări sînt în continuă devoltare iar pieţele lor sînt foarte deschise unor concepte precum al nostru", a declarat Bitar.