FoodFix Tech, compania care a creat tehnologia care transformă video-uri în reţete şi cărţi digitale, anunţă listarea pe SeedBlink, platformă de crowdfunding din Europa de Sud-Est, cu scopul de a accelera dezvoltarea produsului şi a fazei de go to market. Această iniţiativă marchează un pas important în dezvoltarea FoodFix, prin care compania îşi doreşte să-şi asigure o finanţare de 260.000 de euro, conform unui comunicat de presă remis Redacţiei.
FoodFix este o platformă digitală, ce conectează bucătarii amatori şi profesionişti cu o comunitate vastă de oameni din întreaga lume. Creatorii de conţinut pot transforma reţetele video în reţete detaliate, beneficiind de tehnologia AI pentru o experienţă intuitivă şi rapidă. Aceştia pot crea şi lansa cu uşurinţă cărţi de bucate, playlist-uri de reţete personalizate şi evenimente speciale, consolidând, astfel, relaţia cu comunităţile lor. Din suma necesară, compania a reuşit să strângă deja 196.000 de euro, printr-o rundă privată, susţinută de Techangels şi Growceanu tot prin intermediul SeedBlink.
"FoodFix, cunoscut drept 'Spotify-ul pentru reţete', este o platformă digitală care aduce împreună atât oameni pasionaţi de gătit, cât şi oameni care includ gătitul în rutina lor zilnică şi au nevoie de inspiraţie pentru ei şi familiile lor.', declară Mihai Găvan, co-fondator si CEO FoodFix Tech. "Listarea pe SeedBlink ne va permite să ne extindem şi să aducem şi mai multe oportunităţi în domeniul gastronomic şi să oferim sprijin atât bucătarilor şi creatorilor de conţinut, cât şi celor care îi urmăresc. Suntem extrem de entuziasmaţi de ce urmează şi suntem convinşi că platforma va fi una de succes."
Utilizatorii FoodFix beneficiază de acces la reţete complete de la creatorii lor preferaţi, cu informaţii despre ingrediente, cantităţi, specificaţii nutriţionale şi paşi de preparare. Cu o interfaţă user-friendly şi funcţionalităţi avansate, FoodFix reuşeşte să transforme experienţa de gătit şi modul în care oamenii interacţionează cu reţetele culinare online.
"Finanţarea va fi folosită pentru finalizarea platformei, a dezvoltării aplicaţiei de mobile, cât şi a expansiunii la nivel european, prin înrolarea creatorilor de conţinut din mai multe ţări precum Marea Britanie, Finlanda sau Olanda, în prima etapă.", a completat Mihai Găvan.
Spre deosebire de platforme precum Masterclass sau Yes! Chef, care oferă exclusiv conţinut video, sau site-urile tradiţionale de gătit, unde utilizatorii sunt deseori întrerupţi de publicitate, FoodFix.Tech combină divertismentul video cu utilitatea practică a gătitului. Utilizatorii sunt ghidaţi de Chefi şi Mixologi consacraţi, transformând fiecare sesiune de gătit într-o experienţă plăcută şi educativă.
Un element cheie al inovaţiei FoodFix.Tech este tehnologia sa proprietară, care utilizează inteligenţa artificială pentru a genera informaţii complexe legate de nutriţie, paşi de gătit şi profiluri de gust ale reţetelor. Această tehnologie nu doar că oferă utilizatorilor informaţii utile, dar în timp va putea recomanda mâncăruri şi băuturi personalizate, similar modului în care Spotify recomandă muzică.
Industria cărţilor de bucate continuă să prospere la nivel global. În acest moment, piaţa globală este evaluata la 6 miliarde de euro anual. Astfel, FoodFix se angajează să contribuie activ la evoluţia gastronomiei şi să inspire utilizatorii să descopere şi să împărtăşească bucuria gătitului.