Numărul comenzilor înregistrate la florăriile partenere a crescut de 25 de ori în intervalul 1 - 8 martie, cu ocazia celor două sărbători ale primăverii, comparativ cu media săptămânală din prima lună şi jumătate a anului, potrivit platformei de comenzi şi livrări Foodpanda.
Potrivit unui comunicat al companiei, valoarea medie a unei comenzi specifice pentru această perioadă, care a inclus produse de cosmetică sau flori, a fost de 110 lei. Cea mai mare comandă a fost înregistrată în Cluj-Napoca, în valoare de 690 lei şi a constat în mai multe buchete de crini şi de lalele colorate.
Totodată, compania a înregistrat o creştere semnificativă a comenzilor şi pe segmentul de produse de beauty, foarte solicitate în această perioadă. Astfel, în intervalul 14 februarie - 8 martie (între Ziua Îndrăgostiţilor şi Ziua Internaţională a Femeii), numărul comenzilor pentru produsele cosmetice a crescut de aproape trei ori.
"Pentru o săptămână, putem spune că foodpanda s-a transformat în flowerpanda, numărul comenzilor de flori având o creştere extraordinară. Am pregătit oferte pentru toate preferinţele cu ocazia primelor sărbători ale primăverii, foarte populare în cultura românească, iar tot mai mulţi clienţi, în special bărbaţi, au văzut în foodpanda soluţia < < salvatoare > > pentru a comanda rapid buchete de flori menite să aducă un zâmbet în plus persoanelor dragi din viaţa lor. În acelaşi timp, ne bucurăm că putem sprijini activitatea florăriilor şi a altor retaileri de profil, în special într-o perioadă ca aceasta când oamenii evită pe cât posibil deplasările", a declarat Andreea Petrişor, Managing Director foodpanda România.
Potrivit reprezentanţilor companiei, în topul oraşelor care au generat cele mai multe comenzi în intervalul 14 februarie - 8 martie, s-au aflat: Cluj-Napoca, Bucureşti, urmate de Brăila, Constanţa şi Botoşani.