"Ford Europa" anunţă numirea lui Paul Flanagan, în funcţia de director general a noii Companii Naţionale de Vânzări a "Ford România", începând cu 1 ianuarie 2010.
Din august 2010, noua organizaţie va prelua de la Romcar SRL - companie ce a reprezentat marca Ford în România din 1992 -, întreaga responsabilitate cu privire la reţeaua de vânzări şi service.
Anterior acestei numiri, domnul Flanagan a fost responsabil cu coordonarea activităţii de vânzări a 188 de dealeri din Marea Britanie. Domnia sa va fi sprijinit în Bucureşti de către Zoltan Brassai, în calitate de director de operaţiuni. Înainte de ocuparea acestei funcţii, domnul Brassai a lucrat ca şi director de operaţiuni pentru România, în cadrul organizaţiei Ford EDM (European Direct Markets) cu sediul în Koln, Germania.
Peter Fleet, director al Departamentului European de Vânzări al Ford Europa, a declarat: "Atât Paul cât şi Zoltan dispun de o experienţă îndelungată, iar ei vor ajuta compania să continue cu planurile de a întări prezenţa Ford în România, odată ce Compania Naţională de Vânzări va fi total operaţională, în cursul anului 2010. În perioada de tranziţie, Romcar va continua să reprezinte Ford în România, echipa de aici deservind cu succes marca în trecut. Dar planurile noastre cu privire la această piaţă necesită înfiinţarea unei Companii Naţionale de Vânzări, similar cu organizarea operaţiunillor Ford din celelalte mari pieţe europene."