Format TV inovativ lansat de "Unilever SCE" şi "Mindshare" în domeniul advertiser- funded program

C.I.
Ziarul BURSA #Media-Advertising / 25 aprilie 2006

Unilever lansează în România în luna aprilie un format TV inedit din domeniul advertiser-funded program. Rexona Liga Suporterilor este un serial documentar cu şi despre fanii fotbalului, creat pentru brand-ul Rexona for Men din portofoliul Unilever, ce va fi difuzat în aproximativ 40 de ţări, printre care şi România. Serialul a fost finanţat de Unilever şi distribuit staţiilor TV din întreaga lume de către MindShare şi Sports and Entertainment Television Ltd (SET).

Premiera mondială a producţiei a avut loc în Marea Britanie, pe 22 martie 2006. La mai puţin de o lună de la lansare, MindShare Media România a preluat ideea programului şi a adaptat-o împreună cu Unilever SCE pentru publicul român. Astfel, suporterii români sînt printre primii din lume care se pot bucura de difuzarea acestui format inedit de emisiune TV.

"Liga Suporterilor" face parte dintr-o platformă mai amplă de comunicare pentru Rexona for Men avînd la bază fotbalul. Campania mai cuprinde un nou spot TV, o promoţie la nivel naţional şi un concurs ce se va desfăşura online şi în presă. În cadrul acestui concurs vor fi premiate zilnic cele mai originale şi mai interesante poveşti ale suporterilor pasionaţi din România.

Programul TV se bazează pe o idee SET dezvoltată în colaborare cu MindShare şi reprezintă un proiect de referinţă prin scara de realizare şi ambiţie. Unilever şi MindShare au colaborat în realizarea acestui proiect cu concursul unuia dintre cei mai credibili producători ai momentului.

Alan Rutherford, Global Media Director Unilever, a declarat: "Televiziunea încă reprezintă cel mai important canal de comunicare pentru Unilever, dar trebuie să fim din ce în ce mai inovativi în cum anume folosim acest suport. Noul format TV dezvoltat pentru Rexona for Men este un exemplu foarte bun al unei abordări inteligente a comunicării pe TV, abordare pe care dorim să o extindem pe viitor. Este vorba despre a oferi consumatorilor un conţinut editorial relevant, parte dintr-o comunicare 360 de grade. Fotbalul are o relevanţă deosebită pentru consumatorii Rexona for Men. Acest sport stîrneşte pasiuni printre suporterii din întreaga lume; de aceea ne adresăm lor şi nu jucătorilor".

MindShare Worldwide este o companie internaţională de management al investiţiilor media cu încasări de peste 21,5 miliarde dolari. Reţeaua dispune de 95 de birouri în 64 de ţări din Europa, SUA, America Latină, Orientul Mijlociu şi Asia şi este membră WPP, unul dintre liderii mondiali în comunicare.

În România, MindShare este recunoscută în piaţa de media ca important pol de cumpărare media şi prin implementarea unor programe de comunicare de tip 360 de grade, incluzînd media neconvenţională. Agenţia oferă servicii complete de media pentru: Unilever SCE, British American Tobacco, Samsung, American Express, Energy Holding, BCR Asigurări, IBM, DHL, Heidelberg, Flamingo. MindShare este cotată ca una dintre cele mai puternice agenţii de media şi face parte din grupul de comunicare Ogilvy România.

Cotaţii Internaţionale

vezi aici mai multe cotaţii

Bursa Construcţiilor

www.constructiibursa.ro

Comanda carte
veolia.ro
Apanova
digi.ro
aages.ro
danescu.ro
librarie.net
Mozart
Schlumberger
arsc.ro
Stiri Locale

Curs valutar BNR

19 Noi. 2024
Euro (EUR)Euro4.9769
Dolar SUA (USD)Dolar SUA4.7110
Franc elveţian (CHF)Franc elveţian5.3354
Liră sterlină (GBP)Liră sterlină5.9529
Gram de aur (XAU)Gram de aur399.1947

convertor valutar

»=
?

mai multe cotaţii valutare

Cotaţii Emitenţi BVB
Cotaţii fonduri mutuale
Mirosul Crăciunului
Teatrul Național I. L. Caragiale Bucuresti
petreceriperfecte.ro
targuldeturism.ro
Studiul 'Imperiul Roman subjugă Împărăţia lui Dumnezeu'
The study 'The Roman Empire subjugates the Kingdom of God'
BURSA
BURSA
Împărăţia lui Dumnezeu pe Pământ
The Kingdom of God on Earth
Carte - Golden calf - the meaning of interest rate
Carte - The crisis solution terminus a quo
www.agerpres.ro
www.dreptonline.ro
www.hipo.ro

adb