"Echipele noastre de dezvoltare au fost preocupate de crearea produselor pentru clienţii noştri, dar, la această ediţie a CEBIT, vom folosi şansa de a explora şi de a celebra pe mai departe rolul clienţilor noştri în acest proces, atât prin crearea de soluţii pentru aceştia, cât şi prin promovarea procesului propriu Foxconn de dezvoltare a produsului", explică Christian Wang, Foxconn Global Manager.
Programe centrate pe clienţi
Foxconn va prezenta diverse soluţii create de clienţii lor, utilizând cele mai noi produse Foxconn, în acelaşi timp, compania anunţând separat o campanie pentru clienţii din canalul de distribuţie, experienţă împărtăşită pe Microsite-ul companiei dedicat CEBIT.
"Mai multe produse ca niciodată"
Nedorind să facă publice produsele ce vor fi prezentate la CEBIT, oficialii Foxconn declară că vor prezenta cel mai mare număr de produse promovate de ei vreodată la această expoziţie, dovadă a "creşterii susţinute a segmentului de distribuţie Foxconn", conform lui Christian Wang.
"Am extins gama noastră de plăci de bază în mod semnificativ faţă de anul trecut, şi vom prezenta în jur de 60 de soluţii diferite la stand, cu noi chipset-uri de la toţi producătorii de top, alături de noua generaţie de chipset-uri pentru desktop de la Intel", declară Brian Chang, Marketing Manager Plăci de bază.
La CEBIT 2006, Foxconn a stârnit o adevărată agitaţie în rândul segmentului de componente pentru desktop, anunţându-şi intrarea pe piaţa plăcilor video. Acum, după un an, compania va prezenta o "gamă completă de plăci video de la NVIDIA pentru entuziaşti, integratori de sisteme şi gameri" conform lui Steven Chen, VGA Product Manager, care pretinde că ambalajul atrăgător al plăcilor video, produsele overclocking şi pachetele valorice cu game pad reprezintă doar începutul dezvoltării soluţiilor de accelerare grafică.
Alte noi produse vor fi dezvăluite la expoziţie, inclusiv noi carcase de format diferit alături de o gamă largă de coolere pentru CPU cu un beneficiu crescut calitate/preţ.