Retailerul olandez Used Products, specializat în vânzarea de produse noi şi pre-utilizate, caută parteneri strategici în Ungaria pentru extinderea cu magazine în sistem de franciză, conform unui comunicat remis redacţiei. Este o măsură care face parte dintr-un proces mai amplu de dezvoltare în ţările din regiune. Compania este prezentă deja în România cu trei magazine deschise în aceleaşi condiţii.
"Căutăm noi parteneri de business în România şi în Ungaria, candidaţi la franciza Used Products. Este o oportunitate pentru oricine doreşte să devină antreprenor prin lansarea unui magazin în franciză, generând venituri substanţiale chiar din primul an şi, totodată, promovând un mod de viaţă sustenabil şi eco-friendly. Toţi francizaţii beneficiază de acces la website-ul usedproducts.ro, care s-a dovedit a fi un canal excelent de vânzare, într-o continuă creştere", spune Kun Norbert, Director de Franciză în cadrul companiei.
Acest anunţ care vizează piaţa din Ungaria vine la doar o lună de la deschiderea primului magazin în Slovenia, ceea ce demonstrează că Used Products mai face încă un pas în direcţia consolidării numelui său în această parte a Europei. La momentul de faţă, compania are peste 60 de magazine în regim de franciză în mai multe ţări europene..
Referitor strict la piaţa românească, sunt luate în calcul mai multe astfel de deschideri, planul fiind ca franciza Used Products să ajungă în oraşele care au o populaţie de peste 50.000 locuitori, subliniază sursa citată.
Primul magazin în franciză din România a fost lansat în 2018 la Cluj-Napoca, iar al doilea anul trecut, în Timişoara, urmat de cel de-al treilea la Bucureşti, în luna februarie 2022, pentru acesta din urmă (amplasat în zona Calea Moşilor, pe o suprafaţă de aproximativ 100 de metri pătraţi) investiţia iniţială fiind de circa 60.000 de euro.
"Magazinul Used Products din Cluj-Napoca a trecut pragul de un milion de euro încasări până în luna noiembrie a acestui an. De asemenea, şi magazinul din Timişoara creşte rapid, având deja vânzări mai mari de 350.000 euro. Este urmat de cel Bucureşti, deschis în 2022, cu o cifră la fel de importantă - peste 250.000 euro în doar nouă luni. Şi vânzările online sunt într-o continuă creştere, generând vânzări de aproximativ 250.000 euro în 2022, până în prezent, faţă de 157.000 euro în 2021", mai spune Kun Norbert.
La modul general, din stocul de produse Used Products prezente în magazine fac parte produse din categorii precum: telefoane mobile, laptopuri, tablete, console de gaming, aparate foto şi video, televizoare, echipamente audio, etc. Toate aceste produse comercializate în magazinele fizice se regăsesc listate şi în platforma proprie a companiei, personalizată pentru România.
Franciza Used Products este activă pe piaţa din Europa încă din 1997, promovând un concept ce are la bază refolosirea produselor aflate în stare perfectă de funcţionare sau reciclarea lor, contribuind astfel la protejarea mediului înconjurător, se menţionează în comunicat.