Franke, compania elveţiană producătoare de sisteme complete pentru bucătăriile de uz casnic şi aplicaţii profesionale de food service, a înregistrat rezultate considerabile în campania de reduceri a lunilor noiembrie-decembrie 2021, conform unui comunicat de presă remis redacţiei.
Mai precis, vânzările Franke pe segmentul online au crescut cu 50% faţă de anul 2020.
Preferinţele românilor sunt diverse când vine vorba despre achiziţiile realizate, însă calitatea şi tehnologia au reprezentat doi factori cu un impact decizional puternic. Cele mai vândute produse din webshop-ul Franke au fost chiuvetele, bateriile, plitele şi cuptoarele din colecţiile noi (Mythos, Maris, Smart).
• Colecţiile noi Franke, în topul preferinţelor
Potrivit sursei citate, colecţia Mythos, ce valorifică designul şi versatilitatea de înaltă tehnologie, a fost sursa pentru cele mai multe achiziţii online de cuptoare. Numeroasele funcţii de gătire - prepararea hranei cu aburi, Multicooking (pentru pregătirea a 4 feluri de mâncare simultan), Cook Assist (cu 60 de reţete prestabilite) sau sistemul de curăţare - dar şi aspectul simplu, cu bun gust, au diferenţiat aceste electrocasnice Franke în alegerea consumatorilor.
Când vine vorba despre plite, cele din colecţia Maris au fost preferatele. Plitele din colecţia Maris surprind prin eleganţă şi eficienţă, însă şi prin diversitate. Produsele puse la dispoziţie în colecţia Maris au o adaptabilitate mare, oferind clienţilor o experienţă de utilizare facilă şi plăcută.
În ceea ce priveşte chiuvetele, materialul de confecţionare a influenţat puternic alegerile. Chiuvetele din fragranite au fost cel mai des adăugate în coşurile de cumpărături din Franke magazin online în lunile noiembrie şi decembrie 2021. Rezistenţa deosebită a acestui material texturat, care e unul dintre cele mai dure din lume (format din 80% nisip de cuarţ şi 20% răşină acrilică), dar şi nivelul ridicat de igienă asigurat de aceste chiuvete au convins vizitatorii online.
Bateriile s-au bucurat, de asemenea, de multă apreciere în această perioadă. Produsele VITAL surprind oricând cumpărătorii prin sistemele de filtrare a apei, sistemele de siguranţă pentru copii şi metodele de diminuare a consumului de apă, care demonstrează orientarea Franke spre o tehnologie eco-friendly în bucătărie.
Oferte şi surprize pentru clienţii Franke
Franke şi-a încântat publicul cu o perioadă prelungită de reduceri, începând cu Franke Black Friday (din 12 noiembrie) şi terminând cu campania White Christmas (până pe 31 decembrie 2021), adică mai bine de o lună şi jumătate de promoţii.
Preţurile au scăzut cu până la 30% pentru unele categorii de produse (de exemplu, pentru pachete de produse formate din chiuvetă, baterie, plită cu inducţie, cuptor şi hotă de tavan).
Reducerile Franke au fost cuprinse între 15% şi 30% în această perioadă de discountare, în funcţie de electrocasnicele la promoţie.
• Creşteri preconizate şi pentru anul 2022
Targetul pentru primul trimestru al anului 2022 este unul îndrăzneţ, vizând o creştere a vânzărilor cu 20%.
"Ne dorim ca la finalul lunii martie 2022 să înregistrăm o creştere a vânzărilor cu cel puţin 20% în webshop-ul Franke, comparativ cu acelaşi interval din 2021. Anul trecut, în plină pandemie, am reuşit să obţinem rezultate similare cu cele din 2019. Aceasta demonstrează că ne-am adaptat rapid vremurilor şi sunt convins că ne putem atinge obiectivul şi de această dată. Avem încredere în produsele noastre şi, ce e mai important, clienţii noştri au încredere", declară Florin Porojan, Director General al Franke România.