Frisbo, platforma de smart e-fulfillment care preia depozitarea, ambalarea şi livrarea comenzilor online, şi SmartBill, software de facturare şi gestiune din România, au demarat colaborarea pentru a simplifica modul în care magazinele online îşi extind vânzările în noi pieţe din Europa şi pentru a-şi gestiona cu mai multă uşurinţă operaţiunile, potrivit unui comunicat remis redacţiei.
Integrarea celor două platforme este o premieră pentru fiecare, deoarece SmartBill va fi integrat pentru prima dată cu o soluţie de efulfillment, iar Frisbo este la prima integrare cu un software financiar-contabil (ERP - Enterprise Resource Planning).
Reprezentantul oficial al companiei producătoare de electronice Xiaomi va fi primul beneficiar al acestei colaborări, potrivit comunicatului.
"Fulfillment automatizat înseamnă că putem să oferim un serviciu plug and play care este uşor de integrat cu principalele platforme de ecommerce şi serviciile conexe acestora şi care face posibilă extinderea facilă a magazinelor online în pieţe multiple şi pe diverse canale de vânzare. Am început anul 2021 cu integrarea SmartBill deoarece serviciul lor se aliniază perfect cu viziunea noastră, făcând parte dintr-o categorie nouă de integrări programate în decursul acestui an, prin intermediul cărora vrem să uşurăm şi mai mult activitatea clienţilor noştri - un ERP performant care rezolvă problema emiterii, livrării şi încasării de facturi online şi a gestiunii stocurilor", spune Bogdan Colceriu, CEO Frisbo.
"Integrarea cu un partener care oferă servicii de fulfillment, de nivelul Frisbo, este unul dintre paşii importanţi din misiunea SmartBill de a deveni o reţea şi nu doar o platformă de sine stătătoare, o reţea care va automatiza numeroase procese ajutând direct la creşterea unei afaceri. Magazinele online care folosesc SmartBill au astfel rezolvată problema până la punctul vânzării, aşa că am vrut să le oferim plus valoare printr-o soluţie de încredere care să ducă mai departe procesul, prin onorarea cât mai uşoară a comenzilor. Parteneriatul cu Frisbo ne dă încrederea că putem să le oferim clienţilor noştri nu doar o soluţie automatizată de fulfillment, ci şi oportunitatea de extindere a vânzărilor, ei putând acum accesa pieţe noi printr-un cost scalabil, fără nevoia prealabilă de cunoştinţe logistice zonale", a completat Mircea Căpăţînă, cofondator SmartBill.
"Noi, ca Magazin Oficial Xiaomi - mi-home.ro oferim produse care îmbunătăţesc viaţa, fie că vorbim despre telefoane ultra performante sau dispozitive inteligente pentru casă, acestea trebuie s ajungă la clienţii noştri într-un timp cât mai scurt de la plasarea comenzii, iar clientul să se bucure de produsele noastre excepţionale. De asemenea ne dorim ca întregul impact asupra mediului să fie minim, de aceea am optat pentru soluţia oferită de Frisbo şi Smart Bill, aceasta ridicându-se la nivelul exigenţelor noastre. Soluţia oferă un flux optim, atât din punct de vedere al operaţiunilor cât şi al emiterii documentelor. Acest parteneriat va oferi satisfacţie clienţilor noştri şi ne va uşura procesele interne, oferind trasabilitate asupra produselor, comenzilor şi documentelor", declară Tymoteusz Wisniowski - Administrator Mi-home.ro