Fulfill.ro, divizia de logistică de e-commerce a Mediapost Hit Mail, integrator de servicii de marketing direct din România, a înregistrat în 2023 o creştere a cifrei de afaceri de 37% faţă de 2022, conform unui comunicat de presă al companiei.
"Piaţa magazinelor de e-commerce este una dintre cele mai dure pieţe din România, cu o «speranţă de viaţă» sub 2 ani. Barierele de intrare sunt foarte jos, de aceea în fiecare an intră pe piaţă multe mii de companii, însă în fiecare an cam tot pe atâtea se închid, pentru că sunt atacate de concurenţi cu preţuri mai mici, cu furnizori mai competitivi şi cu bugete de marketing mai bine alocate.
Luptele grele în piaţa asta se dau pe produs şi marketing. Întreprinzătorii care nu înţeleg asta şi vor să-şi facă ei totul, cu mâinile lor sau cu angajaţi care trebuie şi ei gestionaţi, încep să gâfâie şi de multe ori închid business-ul. Fulfill.ro preia toată «bătaia de cap» logistică a magazinelor de e-commerce, cu precizie operaţională, scalând rapid în sus sau în jos în funcţie de vânzările clientului, la preţuri decente şi variabile'', a declarat Marian Şeitan, Director General Mediapost Hit Mail.
O creştere semnificativă s-a înregistrat şi în privinţa numărului de magazine online care folosesc soluţia de logistică oferită de către Fulfill.ro, aceasta fiind cu 24% mai mare faţă de 2022. Majoritatea afacerilor din domeniul e-commerce care apelează la un serviciu de fulfillment fac parte din industrii precum bricolaj, beauty, electronice, electrocasnice, suplimente naturale şi alimente neperisabile.