Fundaţia Telekom şi Telekom Romania Communications îi invită pe tinerii care doresc să dobândească noi cunoştinţe în mediul digital să participe la cursul Smart Digital "Cum să păşeşti cu dreptul într-o carieră digitală?". Smart Digital se află deja la a doua ediţie şi este gratuit, urmând a se desfăşura online în perioada 22 - 26 noiembrie 2021, conform unui comunicat remis redacţiei.
Cursul se adresează studenţilor şi absolvenţilor de facultate cu vârste cuprinse între 20 şi 45 de ani care îşi propun să urmeze o carieră în domeniul digital. Pe parcursul a 5 module ce vor însuma 14 ore de training, cursanţii vor beneficia atât de informaţii teoretice, cât şi de exerciţii practice.
Pentru a se înscrie, cei interesaţi trebuie să îndeplinească criteriile de eligibilitate privind vârsta şi educaţia şi trebuie să trimită organizatorilor o scrisoare de motivaţie relevantă, prin care să demonstreze dorinţa şi utilitatea participării la curs. Înscrierile se vor face online, în perioada 1 - 15 noiembrie, pe pagina http://smartdigital.fundatiatelekomromania.ro/.
Cursul va fi susţinut de experţi cu experienţă din cadrul companiei Telekom Romania Communications: Roxana Ceialâcu - Lead Agile Coach Digital Romania, Andreea Popescu, UX Mentor, Lavinia Nica - UX Writer & Product Owner, Setin Măgănean - UX Designer, Digital Care, Digital Care Tribe şi Cătălin Iordache - Senior Financial Analyst, Data Analytics Tribe.
"Dezvoltarea accelerată a Internetului şi a tehnologiei subliniază faptul că este o nevoie tot mai mare de profesionişti cu competenţe digitale în sectorul muncii. În acest context, continuăm seria cursurilor SmartDigital dedicate celor care doresc să urmeze o carieră în domeniu sau doar să îşi îmbunătăţească abilităţile digitale. Le oferim participanţilor un curs intensiv şi interactiv, în cadrul căruia vor avea oportunitatea de a învăţa direct de la experţi din mediul corporativ cele mai bune practici în domeniu. Cursanţii vor învăţa cum să performeze în mediul digital, tehnici în copywriting, cei 4V care asigură succesul personal şi profesional, introducere în experienţa utilizatorului (UX) şi vor afla cum să abordeze eficient diferite probleme de business astfel încât să devină esenţiali în echipa din care fac parte", a declarat Ionela Păunică, Director Executiv al Fundaţiei Telekom Romania.