Vînzările de produse "Corega" realizate în ultimul an de "Genesys România", distribuitor exclusiv, au făcut să obţină o cotă piaţă de 13,37% în estul Europei, după Rusia (30%) şi Croaţia (20%). Produsele companiei "Corega" (care face parte din corporaţia "Allied Telesis") au intrat în urmă cu un an pe piaţa locală de networking şi sînt destinate firmelor mici şi mijloci, dar şi utilizatorilor finali. Principalele produse "Corega" cerute de acest segment de piaţă îl reprezintă switch-urile pentru Internet rapid, hub-urile, routere ADSL, echipamente wireless, convertoare media, adaptoare, carduri şi memorii USB.
"În limba japoneză cuvîntul "corega" înseamnă cutie galbenă. Consider că piaţa din România a reacţionat la noutăţi şi este deosebit de atentă la calitate şi preţuri şi a remarcat echipamentele de comunicare şi conectare din «cutiile galbene», a remarcat Lothar Bahn, preşedinte "Corega" pentru Europa.
"Este posibli ca prin produsele Corega să avem o cotă de piaţă locală de 10%. Vînzările de echipamente de reţea Allied Telesyn şi Corega reprezintă 15% din cifra de afaceri realizată de Genesys România anul trecut, care a fost de şapte milioane de dolari", a spus Sorin Baltag, directorul general al firmei. Produsele "Corega" sînt prezente în aproape 60 de magazine IT din ţară.
Compania "Corga" a fost înfiinţată în urmă cu doi ani şi a avut anul trecut o cifră de afaceri de 64 milioane de dolari, realizată de 250 de angajaţi.