Serviciul Microsoft Dynamics CRM Online - versiunea Cloud a soluţiei Dynamics CRM 2011 - a devenit disponibil la nivel mondial. Noua soluţie are în prim plan creşterea productivităţii organizaţiilor prin intermediul unui set de noi funcţionalităţi ce eficientizează activităţile departamentelor de marketing, vânzări şi customer service, arată un comunicat remis redacţiei.
Unul dintre primii parteneri din România specializat în vânzarea şi implementarea soluţiei Microsoft CRM Online este GENESYS Systems, integrator de sisteme, soluţii şi servicii IT&C, partener Microsoft Dynamics CRM şi Microsoft Gold.
Andreea Mărăşescu, Director Executiv, GENESYS Systems: "Strategia noastră de adresare a pieţei de aplicaţii software cu Microsoft CRM OnLine este susţinută de creşterea constantă din 2010 a numărului de utilizatori CRM în regim Software+Services, înscriindu-se în tendinţele generale ale pieţei de migrare către aplicaţii in Cloud. Proiectele derulate de GENESYS Systems în 2010 şi beneficiile obţinute de clienţii noştri ca rezultat direct al implementării de CRM in cloud (reduceri de cost, implementare rapidă şi vizibilitate imediată în business) ne-au dovedit că piaţa românească a devenit suficient de matură pentru a aborda soluţii de business in Cloud şi ne-au încurajat să ne dezvoltăm echipa şi competenţele în această direcţie. Eforturile susţinute depuse de noi în a doua jumătate a anului trecut au condus la triplarea numărului de proiecte de CRM implementate in Cloud, abordând companii din cele mai variate domenii - de la consultanţă, industrie, furnizori de servicii profesionale, până la galerii de artă."