• La ora actuală, compania are 101 centre comerciale în ţara noastră
• Vînzările grupului au atins 97,9 milioane de euro în 2005, în România
"Germanos Telecom România", filială a grupului elen "Germanos" - cel mai mare retailer de telecomunicaţii din Europa Centrală şi de Sud-Est, deţine, în prezent, 101 magazine pe piaţa românească. Procesul de extindere a lanţului de magazine va continua, susţin oficialii companiei, astfel că, alte 40 de magazine vor fi des-chise pe parcursul anului acesta.
Domnul Dimitris Lolis, directorul general al lanţului de magazine "Germanos", a declarat: "Realizările < Germanos > în România din ultimii 10 ani de activitate reprezintă o bază solidă de pornire pentru dezvoltările viitoare. România este una dintre cele mai importante pieţe pentru < Germanos >, care deţine 950 de magazine în şapte ţări." Vînzările totale ale "Germanos" în România au atins, anul trecut, 97,9 milioane de euro, comparativ cu 61,5 milioane de euro în 2004. Profitul brut a crescut cu 60%, la 7 milioane de euro. Grupul îşi consolidează poziţia pe piaţa produselor şi serviciilor de telecomunicaţii din România.
Lanţul de magazine "Germanos" oferă consumatorilor o gamă largă de produse şi servicii: telefoane mobile şi accesorii, produse digitale, sisteme telefonice, baterii, produse şi servicii ale operatorilor, service pentru telefoanele mobile, internet, VolP şi cartele telefonice.
Grupul elen "Germanos" a deschis primul magazin de retail în 1980, la Atena, unde comercializa baterii. În prezent, grupul activează în şapte ţări: Grecia, Polonia, Bulgaria, România, Cipru, Macedonia şi Ucraina. În 1996, "Germanos" a intrat pe piaţa românească, deschizînd primul magazin. În 1999, grupul a încheiat parteneriate strategice cu operatorii de telefonie mobilă, iar în anul 2000 a fost înfiinţată "Germanos Telecom România" S.A, format din "Sunlight România" - filiala Bucureşti care oferă o gamă largă de baterii primare cilindrice, şi lanţul de magazine "Germanos" - 101 magazine pentru produse şi servicii de telecomunicaţii.