Gerovital, brandul numărul 1 din România pentru produsele de îngrijire a feţei şi a părului , s-a plasat pe locul 1 în categoria Branduri româneşti, în cadrul galei Valori de România, organizată de revista Biz şi Unlock Marketing Research, potrivit unui comunicat trimis redacţiei.
"Suntem un brand 100% românesc şi ne mândrim cu acest lucru în fiecare zi. Premiul primit în cadrul galei Valori de România recompensează munca pe care întreaga echipă o depune în fiecare zi astfel încât clienţii noştri să se poată bucura de produse la cele mai înalte standarde de calitate", a declarat Mircea Turdean, Director General, Farmec.
Este a doua distincţie de acest tip primită anul acesta de brandul Gerovital, după ce în luna ianuarie, brandul a obţinut titlul de SUPERBRAND 2015 în cadrul evaluării realizate de Superbrands România.
Valori de România este un eveniment care recompensează realizările românilor din diferite medii şi performanţele brandurilor locale.