Compania Gipo, importatorul oficial al brandului de produse sportive Asics, a investit peste 80.000 euro în primul magazin monobrand Asics des-chis în România şi are în plan extinderea reţelei în următorii ani cu alte 10 magazine, a declarat directorul general al Gipo, Horia Gălăţeanu. Noul magazin dispune de o suprafaţă de 50 mp şi a fost realizat conform conceptului de retail al furnizorului japonez, fiind primul dintr-o reţea de magazine ce urmează a se extinde la nivel naţional.
"Primul pas a fost făcut. Am adus deja acest brand pe piaţa din România odată cu deschiderea primului magazin din cadrul mall-ului Băneasa Shopping City. Investiţia s-a ridicat la 80.000 de euro atât în amenajarea magazinului cât şi în asigurarea stocului de marfă. În viitorul apropiat, doi-trei ani, avem în plan să extindem reţeaua la 10 magazine. Ne gândim în principal la centrele comerciale mari care urmează a fi inaugurate atât în Capitală, cât şi în restul ţării", a mai spus reprezentantul Gipo.
Compania Gipo face parte din anul 2006 din portofoliul Fondului de Investiţii Gemisa şi a înregistrat o creştere a cifrei de afaceri cu peste 62% de la 5,1 milioane de euro în 2006 la 8,1 milioane de euro anul trecut.