În contextul inflaţiei accelerate şi a creşterii preţurilor la utilităţi, Glovo lansează Glovo Local, un nou program pentru întreprinderile mici şi mijlocii din industria de retail şi restaurante ce susţine digitalizarea acestora, arată un comunicat de presă transmis redacţiei.
Conform sursei citate, lansat în toate cele 25 de pieţe în care operează platforma, Glovo Local este primul astfel de program din Europa, Africa şi Asia care oferă un portofoliu consolidat de servicii şi soluţii pentru întreprinderile mici şi mijlocii, specifice nevoilor acestora într-un singur website.
Serviciile disponibile includ soluţii digitale şi operaţionale pentru propriile canale şi magazine - instrumente dedicate care să-i ajute să-şi gestioneze operaţiunile şi să-şi dezvolte afacerile prin tehnici de marketing şi publicitate. Toate acestea sunt încorporate într-un ecosistem de oportunităţi de învăţare şi dezvoltare, cu tutoriale dedicate şi asistenţă.
Lansarea Glovo Local coincide cu publicarea studiului Glovo realizat de Ipsos în perioada octombrie - noiembrie 2022, pe un eşantion de 304 respondenţi. Acesta are în focus gradul de digitalizare al IMM-urilor. Conform rezultatelor studiului, afacerile din România au destul de mult apetit pentru digitalizare, jumătate considerându-se "early adopters". Studiul mai relevă şi că 39% dintre IMM-uri nu se consideră pregătite pentru posibile crize globale, însă 59% dintre companii cred că un partener din zona de tehnologie le va ajuta să rămână competitive în piaţă. Aproape o treime din IMM-urile care s-au digitalizat în timpul pandemiei, dar s-au oprit de atunci din cauza ridicării restricţiilor, raportează că funcţionează în "regim de supravieţuire".
Glovo susţine deja partenerii mici şi mijlocii oferindu-le, pe lângă resurse şi consultanţă, acces la evenimente dedicate precum webinarii educaţionale sau workshopuri, dar şi fotografii profesionale de produs.
"La nivel global, Glovo îşi propune să ajungă la pragul de 250.000 de afaceri locale mici până la sfârşitul anului 2023, iar în România o parte semnificativă a partenerilor noştri sunt afaceri mici în care credem cu tărie. Suntem conştienţi de rolul pe care îl jucăm în dezvoltarea acestor businessuri şi, odată cu Glovo Local, punem la dispoziţie un set complet de resurse special gândite pentru aceste afaceri. Folosind instrumentele oferite de Glovo Local îi putem ajuta să ajungă la mai mulţi clienţi şi să îşi consolideze prezenţa pe pieţele în care operează", a precizat Iustinian Belghir, General Manager România şi Moldova.
1. fără titlu
(mesaj trimis de anonim în data de 07.12.2022, 16:07)
ce glumă! în adevăr ei cresc comisioanele practicate cu colaboratorii(restaurante), momesc clienții cu promoții și vouchere cadou. Asta ține, pomană! se pare că nu doar la români!