Grupul City Grill a înregistrat în 2017 o cifră de afaceri de 33,7 milioane euro, în creştere cu 11% faţă de anul anterior, potrivit unui comunicat de presă remis Redacţiei.
În 2017, în restaurantele Grupului City Grill, peste 40% dintre vânzările grupului au trecut prin programul de fidelizare Out4food.
Daniel Mischie, CEO City Grill Group, a declarat: "Aplicaţia Out4Food este pariul nostru în tehnologie şi în cei 5 ani de la lansare s-a dovedit a fi cel mai performant sistem de fidelizare al clienţilor din industria noastră. A ajuns la peste 80.000 conturi active şi este folosită în special de persoane cu vârsta între 27-40 ani, mai mulţi bărbaţi, căsătoriţi, cu copii, studii superioare şi poziţii de middle şi top management. Utilizatorii Out4Food sunt interesaţi de sport şi mâncare gustoasă şi proaspătă, cu ingrediente de calitate, gătită după reţete care îi dau gust unic şi inconfundabil. Fie că vorbim despre bucătărie românească, italiană, sau preparate populare la nivel internaţional, clienţii noştri găsesc reţete şi servicii care îi conving să revină."
Grupul City Grill administrează în prezent 19 restaurante şi cafenele, deschise sub brandurile Caru' Cu Bere, Hanu' lui Manuc, Pescăruş, Hanul Berarilor, Trattoria Buongiorno, City Grill şi City Cafe.
Suprafaţa totală a restaurantelor şi cafenelelor operate de Grup a ajuns în prezent la 12.500 mp, iar capacitatea lor este de peste 3.372 persoane în interior (53%) şi 2.952 persoane pe terase (47%).