Grupul Eurial Invest împlineşte anul acesta 30 de ani de activitate în domeniul auto şi îşi marchează aniversarea prin rebranding-ul realizat la nivelul întregului grup, conform unui comunicat remis redacţiei.
Fără a face rabat de la calitatea tehnologiilor, Eurial a adus în premieră marca Peugeot în România (1991), ulterior alăturându-i-se şi marca Citroën în portofoliul brandurilor reprezentate. În urma dezvoltării ca marcă de sine stătătoare, DS a fost preluat de către Eurial, fiind singurul dealer oficial din România pentru marca DS. În 2021 a fost integrată şi reprezentarea uneia dintre cele mai cunoscute şi fiabile mărci cu origini nemţeşti - Opel, investiţia în noul showroom fiind în derulare.
Potrivit sursei citate, Eurial este singura concesiune din România care are in portofoliu cele 4 mărci din grupul Stellantis importate de către Trust Motors- Peugeot, Citroën, DS şi Opel, integrate în ofertele de maşini noi şi servicii după vânzare.
Maşini peste clişee, statement-ul Eurial pentru rebranding-ul grupului.
Eurial a ales să facă o altfel de aniversare a 30 de ani de expertiză a grupului înfiinţat în 1991. Una dedicată integral clienţilor şi echipei Eurial din toată ţara.
"Ni s-a părut firesc ca, odată devenind singura concesiune din România care are toate mărcile importate de către Trust Motors, din portofoliul Stellantis, să realizăm şi rebranding-ul la nivel de grup, mai mult decât prin crearea unui nou logo, blazon (pe care îl iubim pentru că ne reprezintă), cât şi prin asumarea aceloraşi valori care ne apropie de clienţii noştri şi a unui slogan care ne caracterizează: Maşini peste clişee!", declară noul CEO al grupului, Ioan Kiss.
"Într-o piaţă dominată de mărci riguroase, de provenienţă germană, asiatică sau autohtonă, am avut curajul de a propune clienţilor noştri maşini care promit bucurie, plăcere, diversitate şi personalitate. Completând experienţa, oferim clienţilor noştri soluţii de finanţare prin leasing auto operaţional şi servicii de închiriere.
Ştim că fiecare client este o personalitate distinctă şi fără bariere. Nu are nevoie de maşini declarative de statut. Cu o viziune deschisă şi libertate în gândire, îşi va permite să aleagă maşina care să-i satisfacă necesităţile. Pentru el, Eurial îşi propune să ofere mărci şi stiluri în care să se regăsească. Mărcile noastre sunt pentru oameni care pun preţ pe fond nu pe formă, pe diversitate nu pe conformitate.
Eurial îşi asumă viziunea mărcilor pe care le reprezintă în România. Pentru că viitorul este cu adevărat al tuturor, pentru că tehnologiile şi soluţiile se inspiră din cerinţele individuale diferite şi apar tocmai pentru a putea da fiecăruia ce are nevoie pentru a se dezvolta. Viitorul poate fi mai bun doar prin consens, bucurie zilnică şi susţinerea diversităţii", afirma Ioan Kiss.
În România, jumătate din vânzările Peugeot şi un sfert din cele ale Citroën sunt realizate de Eurial.
Conform comunicatului, la finalul trimestrului III din acest an, Eurial deţine 50,8% din cota de piaţă aferentă vânzărilor Peugeot la nivel naţional, al treilea an consecutiv în care atinge această performanţă. Mai mult, din totalul vânzărilor aferente acestei mărci, Eurial raportează o creştere de 15% pe segmentul de SUV, respectiv 48,06% în 2021, faţă de 33,21% în 2020. Pe segmentul maşinilor electrice, reprezentanţii Eurial estimează cote similare cu cele din anul trecut, respectiv 12% din totalul vânzărilor pe marca Peugeot până la final de decembrie 2021.
"Anul acesta putem spune că SUV-urile marca Peugeot, respectiv 2008, 3008 şi 5008 au înregistrat cele mai mari comenzi. Robusteţea şi designul, fiabilitatea şi echipările de top au cântărit mult în alegerea clienţilor. Şi, ca să spunem lucrurilor pe nume, sunt printre cele mai frumoase şi mai bune SUV-uri de pe piaţă, la un nivel de preţ sub ceea ce oferă ca tehnologii, echipare, motorizări. Cred că românii au învăţat să aleagă singuri şi sunt tot mai tentaţi să renunţe la clişee şi să îşi asume libertatea de a fi unici, exact ce promit şi mărcile pe care le reprezentăm", declară Ioan Kiss, CEO Eurial Invest.
Eurial şi-a demonstrat expertiza în înţelegerea brandurilor Stellantis importate de către Trust Motors şi în ceea ce priveşte vânzările de Citroën. Dealerul comercializează aproape un sfert din totalul automobilelor Citroën din România, la care are o cotă de piaţă aferentă trimestrului III din 2021 de 22,8%. Aici ponderea SUV-urilor şi a maşinilor electrice este mai mică decât în cazul Peugeot, dar cu perspective de creştere pentru anul viitor având în vedere gama modelelor comercializate în România.
DS, poziţionată ca marcă premium a importatorului Trust Motors, are o creştere semnificativă şi în piaţa locală fiind un pilon important în strategia viitoare de vânzări a grupului Eurial. Urmează să se lanseze două modele noi în România, DS 4 şi DS 9, modele care, cu siguranţă, vor aduce vânzări semnificative în 2022 alături de DS 3 CROSSBACK si DS 7 CROSSBACK.
Bineînţeles că aşteptările sunt mari şi de la marca Opel, care de-a lungul anilor s-a dovedit a fi o marcă apreciată în România, oferind o gamă variată de modele atât in segmentul autoturismelor, cât şi în segmentul utilitarelor.
Pe fundalul unei situaţii atipice de vânzări în piaţa auto, Eurial îşi propune la începutul anului 2022 să dezvolte şi să comunice noi oferte adaptate clienţilor săi, inclusiv formule de pionierat în zona serviciilor de leasing operaţional şi interacţiune cu clienţii. "Vom dezvolta în continuare reţeaua noastră de concesiuni, iar prin investiţiile actuale şi viitoare ne asigurăm că vom fi prezenţi în piaţa auto şi pentru următorii 30 de ani, adaptând serviciile noastre cerinţelor actuale ale clienţilor.", declară Ioan Kiss, CEO Eurial Invest.