Grupul Flamingo International are, din septembrie, un nou director de vânzări, Mihaela Irimia, care va coordona departamentul de vânzări al companiei, incluzând reţelele Flamingo Computers, Flanco şi Flanco World, a informat ieri compania. Noul director de vânzări al Flamingo International, Mihaela Irimia are o experienţă de 13 ani în vânzări şi marketing şi este absolventă a Universităţii Politehnice din Bucureşti. Aceasta urmează la ora actuală un program de MBA în general management în cadrul Universităţii Sheffield. În ultimii şapte ani, Irimia a coordonat departamentul de sales&marketing în cadrul unor companii importante care activează atât în domeniul de retail, cât şi IT&C, electronice şi electrocasnice.
În funcţia de sales&marketing manager, Mihaela Irimia s-a ocupat de conceperea şi implementarea strategiei de marketing, comunicare şi branding a companiilor alături de care a lucrat şi a participat la realizarea planurilor de dezvoltare a business-ului alături de manageri de top.
Grupul Flamingo International activează pe piaţa din România încă din anul 1994, având ca principal obiect de activitate comerţul de produse IT&C, electronice şi electrocasnice, fiind în acest moment al doilea cel mai mare jucător de pe piaţa adresată. Strategia Grupului Flamingo constă în consolidarea poziţiei deţinute pe piaţa locală, prin extinderea reţelei de magazine Flanco World în toate regiunile ţării şi prin continua îmbunătăţire a performaţelor magazinelor tradiţionale Flamingo Computers şi Flanco.