LEGO a anunţat rezultatele pentru primele şase luni ale anului 2023. Veniturile au fost de 27,4 miliarde de coroane daneze, ceea ce reprezintă o creştere de un procent faţă de prima jumătate a anului 2022, arată un comunicat de presă remis Redacţiei.
Potrivit sursei citate, cifrele de vânzări au crescut cu 3%. Acestea au depăşit piaţa jucăriilor aflată în declin şi au contribuit la creşterea semnificativă a cotei de piaţă. Profitul operaţional a atins un nivel de 6,4 miliarde de coroane daneze, comparativ cu un nivel de 7,9 miliarde de coroane daneze, în prima jumătate a anului 2022. Compania a continuat să investească în iniţiativele strategice pe termen lung, inclusiv în producţie, digitalizare şi sustenabilitate.
CEO-ul Niels B Christiansen a declarat: "Suntem mulţumiţi de performanţa noastră, mai ales că au fost şase luni dificile pentru industria jucăriilor. Cererea pentru produsele noastre ne-a făcut să depăşim industria şi să creştem semnificativ cota de piaţă.",conform sursei citate.
"Poziţia noastră financiară solidă ne permite să investim pe termen lung, în special în domenii precum digitalizarea, sustenabilitatea şi producţia. Performanţele noastre sunt conform aşteptărilor, după trei ani consecutivi de creştere semnificativă şi suntem recunoscători pentru colegii noştri care lucrează în fiecare zi pentru a inspira copiii prin joacă." , a adăugat aceasta.
Profitul net a fost de 5,1 miliarde de coroane daneze, faţă de 6,2 miliarde de coroane daneze în prima jumătate a anului anterior. Profitul operaţional a fost de 1,1 miliarde de coroane daneze, comparativ cu 3,8 miliarde de coroane daneze în aceeaşi perioadă a anului trecut.
Portofoliul Grupului LEGO în 2023 va include peste 750 de produse care sunt concepute pentru a atrage constructori de toate vârstele, indiferent de interese.
Temele cu cele mai bune performanţe în prima jumătate a anului au inclus: LEGO® Icons, LEGO Star Wars, LEGO Technic şi LEGO City. LEGO DREAMZzz, noul IP dezvoltat de companie, a fost lansat în martie, cu conţinut prezentat pe toate platformele majore de streaming şi de conţinut pentru copii pentru a creşte gradul de conştientizare înainte ca produsele să fie puse în vânzare în august.