Magazinele grupului Macy's vor angaja peste 38.000 de lucrători în sezonul aglomerat al sărbătorilor de iarnă, mai puţini ca anul trecut, relatează News.ro.
Companiile s-au confruntat cu încrederea mai slabă a consumatorilor şi cu costurile cu forţa de muncă crescute, chiar dacă piaţa muncii din SUA a dat semne de relaxare.
Macy's anunţase anul trecut că angajează aproximativ 41.000 de persoane. A angajat aproximativ 76.000 de lucrători în 2021.
Compania vrea să angajeze pentru magazinele Macy's, Bloomingdale's şi Bluemercury, precum şi pentru centrele sale de distribuţie.
Un raport al Challenger, Gray & Christmas a dezvăluit că retailerii din SUA vor angaja în acest an cel mai mic număr de lucrători sezonieri în acest an din 2008.
Angajările planificate pentru sărbători anunţate până acum sunt mult mai mici decât în 2022, se arată în comunicat.
Vânzările de sărbători din SUA din acest an sunt de aşteptat să crească în cel mai lent ritm din ultimii cinci ani, deoarece consumatorii cheltuie cu prudenţă din cauza economiilor în scădere a gospodăriilor şi a îngrijorărilor persistente cu privire la economie.
Compania de cadouri 1-800-Flowers.com a anunţat săptămâna trecută planuri de a angaja peste 8.000 de lucrători sezonieri în magazinele sale, în timp ce Kroger a declarat că "va angaja mii de asociaţi".
Unele companii, precum Bath & Body Works, oferă, de asemenea, avantaje pentru a atrage mai mulţi angajaţi de sărbători. Compania a spus că va oferi program flexibil de lucru, un bonus de recomandare de 500 de dolari şi o reducere de 40% pentru cumpărături la nivelul întregului magazin celor 2.500 de lucrători sezonieri pe care intenţionează să-i angajeze la cele patru centre de distribuţie din Ohio.