Compania germană "Henkel" are în vedere realizarea unor achiziţii importante pentru extinderea producţiei de bunuri de larg consum şi de îngrijire a părului, anunţă Simone Bagel-Trah, cea care conduce Consiliul de supraveghere al acesteia, transmite Reuters, conform Agerpres.
Într-un interviu acordat publicaţiei germane Welt am Sonntag, Simone Bagel-Trah a declarat: "În viitor, nu exclud achiziţii mai mult sau mai puţin importante, vrem să ne îmbunătăţim poziţia pe segmentul bunurilor de consum".
Un purtător de cuvânt al "Henkel" a refuzat să ofere amănunte privind potenţialele ţinte de achiziţii.
Cel mai mare producător mondial de bunuri de larg consum, "Procter & Gamble" (P&G), lucrează cu "Goldman Sachs" la opţiunile privind vânzarea diviziei "Wella" (care comercializează produse profesionale de îngrijire a părului), evaluată la aproximativ şapte miliarde de dolari, au declarat în decembrie surse care au dorit să-şi păstreze anonimatul.
Printre potenţialii cumpărători se află compania rivală anglo-olandeză "Unilever" şi grupul german "Henkel", care a mai înaintat o ofertă pentru "Wella" în 2002, înainte să fie vândută către P&G, în 2003, pentru 6,5 miliarde euro.
P&G analizează toate opţiunile referitoare la divizia "Wella", inclusiv vânzarea integrală sau a unor părţi, susţin sursele.