Dispeceratul de Betoane Bucureşti (DBB) este serviciul pe care "Holcim România" l-a lansat avînd ca scop eficientizarea sistemului de primire şi livrare a comenzilor, informează un comunicat de presă al companiei. Numărînd patru staţii de betoane în Bucureşti (Pipera, Chitila, Progresul, Bujoreni), "Holcim" oferă servicii de preluare a comenzilor pentru clienţii din capitală care vor să economisească timp preţios la cumpărarea betoanelor. Tot ce trebuie făcut este doar trimiterea comenzii prin fax la Dispeceratul de Betoane Bucureşti, salvînd astfel timpul necesar identificării celei mai apropiate staţii de betoane.
O dată preluată o cerere, operatorul DBB transmite comanda către staţia cea mai potrivită cerinţelor clientului, luînd în considerare aspecte precum distanţa teritorială, disponibilitatea serviciilor solicitate (transport, pompare) sau alte elemente importante pentru o livrare eficientă şi satisfăcătoare. Produsele sînt livrate în Bucureşti şi în împrejurimi, nu mai departe de 25-30 de kilometri în afara oraşului.
Dispeceratul de Betoane Bucureşti are rolul de a veni eficient în sprijinul clienţilor care vor să economisească timp şi completează seria de servicii oferite de "Holcim" pentru piaţa de betoane din România.
"Holcim" este unul dintre liderii mondiali în producţia de ciment, betoane şi agregate (nisip şi pietriş) şi în servicii aferente industriei materialelor de construcţie. Compania elveţiană a cucerit o prezenţă puternică pe piaţă în peste 70 de ţări, pe toate continentele, operînd peste 130 de fabrici de ciment şi mai mult de 750 staţii de betoane, avînd peste 48.000 de angajaţi. "Holcim" a fost una dintre primele companii din această industrie care a investit în Europa de Est după 1989.
"Holcim (România)" SA deţine în prezent 3 fabrici de ciment în Turda, Cîmpulung şi Aleşd, 13 staţii de betoane (dintre care 8 sînt construite pe baza conceptului de staţie de betoane ecologică) şi 3 staţii de agregate. "Holcim (România)" are aproximativ 1.400 angajaţi.