Cel de-al treilea magazin "Hornbach" din Bucureşti se deschide, astăzi, în locul fostului centru comercial "Prisma" de pe DN1, Baloteşti. Magazinul include, la fel ca celelalte magazine din ţară, şi zona de Drive-in. Pentru acest proiect, compania "Hornbach", o afacere de familie cu o tradiţie de 130 de ani în Germania, atinge o investiţie de peste 30 de milioane euro, în urma căreia au fost create 120 de noi locuri de muncă, au anunţat oficialii companiei într-o conferinţă. Astfel, "Hornbach" a ajuns la un număr de patru magazine la nivel naţional.
În anul 2007, "Hornbach" a cumpărat zona comercială "Prisma", de aproximativ 10 hectare, incluzând şi cele două hale de 10.000 mp Prisma 1, respectiv Prisma 2. Pe jumătatea acestui spaţiu, acoperind o suprafaţă de 6 hectare, va funcţiona magazinul "Hornbach", pentru construcţia căruia s-au folosit şi părţi din fostele hale care au fost reasamblate la standardele "Horn-bach". Astfel, noul "paradis DIY" va beneficia de o suprafaţă de peste 23.000 mp şi o parcare foarte spaţioasă, accesul fiind foarte uşor, direct din DN1, prin pasajul subteran care se redeschide cu această ocazie.
Concernul german "Hornbach Holding" AG aparţine familiei Hornbach şi este condus de Albrecht Hornbach, Preşedinte. Compania, fondată în 1877, deţine în prezent unul dintre cele mai mari lanţuri de magazine de materiale de construcţii şi grădinărit tip DIY din Europa. Cotată la bursa din Frankfurt din 1987, compania activează în 9 ţări europene (Germania, România, Austria, Olanda, Cehia, Elveţia, Suedia, Slovacia, Luxemburg) cu 133 de magazine, luând în calcul şi pe cel din Baloteşti. În România, Hornbach a deschis primul magazin în 2007, operând până de curând două magazine în Bucureşti şi unul în Braşov, la care se adugă cel de al patrulea, cel de la Prisma.