• Gwen Stefani sustine campania globala de marketing a HP
HP anunta implicarea clientilor în revolutia Imprimarii 2.0. prin intermediul campaniei globale integrate de marketing "What do you have to say?" lansata în Europa, Orientul Mijlociu si Africa (EMEA).
Campania, orientata spre consumatorul final si sustinuta de solista si designer-ul vestimentar Gwen Stefani, permite personalizarea unor continuturi accesibile exclusiv online.
Site-ul pus la dispoziţia clientilor de catre HP afiseaza ce are de spus un star ca Gwen Stefani cand nu face muzica. Din sectiunea "Gwen Stefani For You" vizitatorii pot descarca, imprima si personaliza diferite materiale inspirate de Gwen, incepand cu accesorii si articole de papetarie si terminand cu linia vestimentara Harajuku. Fetele Harajuku, back-up dancers pentru Gwen, devin papusi pe care oricine le poate imbraca si apoi descarca de pe site-ul HP.
In spotul TV "What do you have to say?", fotografiile create cu cele mai avansate echipamente HP dezvaluie cu delicatete lumea lui Gwen Stefani.
Diferita de tot ce s-a realizat pana in prezent, aceasta este prima campanie majora a HP din regiunea EMEA care nu utilizeaza televiziunea ca mijloc principal de comunicare, acoperind, in schimb, ariile print, outdoor, in-store si online.
In 2008, campania va fi extinsa la nivelul firmelor mici si mijlocii. Companiile regionale vor fi treptat cooptate in comunicarea pe EMEA a acestei campanii.
De asemenea, compania isi planifica sa adauge portofoliului de experiente web un alt instrument creativ pentru consumatori. HP Print Studio va contine template-uri si elemente de design grafic gratuite pentru crearea de felicitari, invitatii sau carti de vizita.
Imprimarea 2.0 - Consumatorul are acum puterea de a imprima
Imprimarea 2.0 este rezultatul dorintei HP de a aduce imprimarea mai aproape de consumator si de a-I oferi mai multe optiuni, pe masura ce continutul, atât personal cât si profesional, trece din spatiul biroului catre web. Strategia se concentreaza pe trei directii: facilitarea procesului de tiparire a continutului web; extinderea
platformelor de creare si publicare a continutului digital HP pentru toate segmentele de clienti; furnizarea unei platforme de tiparire digitala de ultima generatie, care îmbunatateste viteza de tiparire si reduce costurile tiparirii în volum mare.
HP dezvolta Imprimarea 2.0, continuând în acelasi timp procesul de înnoire si inovare a solutiilor de imprimare - o strategie destinata îmbunatatirii performantelor companiei pentru a acoperi un segment cât mai semnificativ din totalul de 53 de trilioane de pagini care se preconizeaza ca vor fi tiparite pâna în anul 2010.
Despre HP
HP face tehnologia accesibila tuturor, de la consumatori individuali pana la cele mai mari companii. Cu un portofoliu care include computere, software, servicii si infrastructuri IT, solutii de imprimare, HP se numara printre cele mai mari companii IT la nivel mondial, cu venituri insumand 100.5 miliarde $, pe ultimile patru trimestre ale anului fiscal incheiat la 31 iulie 2007.