Vânzările de autovehicule Hyundai ating un nou prag în primul trimestru al anului 2010, propagând marca la cea mai mare cotă de piaţă înregistrată la nivel european: 2,7%. Ultimele cifre ACEA (Asociaţia Constructorilor Europeni de Autovehicule) indică vânzări Hyundai în valoare de 100.758 unităţi în intervalul ianuarie-martie, potrivit unui comunicat remis redacţiei.
Printre cele mai importante modele Hyundai în primele trei luni ale anului 2010 se numără modelul de clasă C i30 şi noul SUV compact ix35. Primul dintre acestea a înregistrat cel mai favorabil trimestru de la lansarea sa, în 2007, raportând vânzări de 31.000 unităţi. În acelaşi timp, modelul ix35 a depăşit toate aşteptările, înregistrând peste 33.000 comenzi într-o singură lună de comercializare - aproximativ 70% din obiectivul anual de vânzări.
Allan Rushforth, vicepreşedinte al Hyundai Motor Europe, a declarat: "Am avut parte de o perioadă remarcabilă la Hyundai, mai ales în ceea ce priveşte modelele i30 şi ix35, care ne aduce în poziţia de a ne atinge obiectivele anuale ambiţioase la nivel european. Provocarea o reprezintă menţinerea acestei poziţii în partea de mijloc a anului. Anticipăm că noul ix35 va continua să atragă interesul clienţilor şi va genera vânzări susţinute, în timp ce comunicarea agresivă va promova modelele cheie ale gamei Hyundai."