Orice măsură de modificare a legislaţiei, mai ales în ceea ce priveşte impozitarea profitului sau a veniturilor angajaţilor, trebuie făcută numai după elaborarea unui studiu de impact şi doar în urma unor consultări ample şi profunde cu mediul de afaceri, susţin IAA România şi UAPR, două asociaţii profesionale ale industriei de marketing şi publicitate din ţara noastră, într-un comunicat trimis Redacţiei.
Potrivit celor două asociaţii, predictibilitatea cadrului fiscal şi legislativ reprezintă o condiţie esenţială pentru dezvoltarea unui mediu de afaceri sustenabil, deschis spre investiţii şi generator de creştere economică.
Reprezentanţii asociaţiilor adaugă: "Implementarea unor măsuri de amploarea celor menţionate în programul de guvernare fără îndeplinirea paşilor de mai sus poate duce, printre altele, la transformări structurale ale economiei, la dispariţia unor tipuri de activităţi şi la perturbarea ireversibilă a procesului de creştere economică în care România se află în prezent. IAA România şi UAPR se alătură celorlaltor asociaţii ale mediului de afaceri care au prezentat puncte de vedere în legătură cu acest subiect şi îşi manifestă toată deschiderea spre consultare şi dialog cu Guvernul în scopul identificării şi implementării celor mai potrivite politici economice de stimulare a performanţelor mediului de afaceri".
Cele două asociaţii profesionale reprezintă interesele a peste 130 de companii active în industria de marketing şi publicitate - clienţi de publicitate, agenţii de creaţie şi media, precum şi instituţii mass media.