ÎN 11 SĂPTÂMÂNI DE COMPETIŢIE OPEN WORLD 65 afiliaţi au generat vânzări de 11,6 milioane de euro prin 2Performant

G.B
Comunicate de presă / 14 decembrie 2021

65 afiliaţi au generat vânzări de 11,6 milioane de euro prin 2Performant

Open World, primul proiect de gamificare în afiliere lansat în premieră pentru piaţa din ţara noastră de compania de tehnologie 2Performant, şi-a încheiat prima ediţie, iar rezultatele sale arată spectaculos. Timp de 11 săptămâni, în intervalul 27 septembrie - 13 decembrie, cei 65 de afiliaţi intraţi în competiţie au generat pentru magazinele online din platformă vânzări în valoare de 11,6 milioane de euro. Totodată, aceşti afiliaţi au generat pentru ei, în baza acestor vânzări, comisioane în valoare de 735.000 de euro. Rata de conversie în cadrul competiţiei a fost de 2,17%, conform unui comunicat remis redacţiei.

Inspirat din Ender`s Game şi conceput ca un univers virtual cyberpunk cu personaje fictive şi multiple curse şi niveluri, Open World a dat ocazia celor 65 de afiliaţi de top 2Performant să se întreacă în generarea de vânzări online într-o serie de 14 competiţii săptămânale, cu transparenţă totală şi clasamente publice, pe baza unor criterii specifice marketingului afiliat, precum rata de conversie, valoarea vânzărilor generate sau volumul de trafic trimis. 6 jucători dintre aceştia au ajuns în Apex, cursa supremă de marketing afiliat în Open World, şi numai ei au generat vânzări de nu mai puţin de 7,9 milioane de euro şi comisioane pentru ei de 478.000 de euro, potrivit sursei citate.

Gândit ca o abordare prin gamificare a marketingului digital, Open World a oferit şi premii în bani, cu cea mai mare valoare din marketingul afiliat din România. Astfel, 15.000 de euro au fost oferiţi câştigătorului locul 1, Tidy Shopping, 6.000 de euro pentru locul 2 adjudecat de Glew Solutions, şi 4.000 de euro pentru locul 3, pe care s-a clasat Cuponeria.ro. Mai mult, au existat de-a lungul competiţiei şi premii săptămânale, acordate jucătorilor care au doborât recorduri în cursele în care s-au înscris, pornind de la 100 de euro în Warm-up Race, cursa entry level, şi apoi din ce în ce mai mari, în funcţie de nivelul de dificultate al curselor, până la 1.000 de euro pentru cei care au doborât recorduri în Apex.

"Prin Open World conturăm gamificarea ca abordare a relaţiei cu afiliaţii din platforma noastră. Acest univers fictiv, dar cu obiective şi provocări asociate marketingului digital cât se poate de reale, reprezintă un prim pas pe care îl facem către adaptarea industriei de afiliere la noul context mai larg de gig economy. De-a lungul anilor, am înţeles că afiliaţii de top din 2Performant.com au o mentalitate similară sportivilor de performanţă, astfel că pentru a-i stimula să-şi atingă potenţialul maxim, am simţit nevoia să creăm acest format bazat chiar pe valorile companiei noastre - transparenţă, performanţă, competiţie, recunoaşterea meritelor celor care excelează în acest domeniu. Iar rezultatele spectaculoase obţinute la finalul acestei ediţii de Open World ne confirmă aşteptările, dar şi intenţia de a continua şi în viitor acest proiect", spune Dorin Boerescu, CEO 2Performant.

Top 5 cele mai performante categorii de produse din Open World, pentru care afiliaţii au reuşit să genereze cele mai multe vânzări sunt Books, Movies & Music, Fashion, Pharma, Beauty, Home&Garden. În schimb, ca valoare a vânzărilor, top 5 categorii sunt: Fashion, Home&Garden, Books, Movies & Music, Electronics IT&C, Pharma.

În Open World, cei 65 de afiliaţi au avut de parcurs, exact ca într-un joc virtual, mai multe etape, mai multe provocări săptămânale de marketing numite "curse", cu nivel crescător de dificultate şi fiecare condiţionând accesarea nivelului următor. Afiliaţii au întâlnit în Open World o serie de personaje fictive, stabilind noi provocări săptămânale şi toate culminând cu Apex, cursa supremă de marketing afiliat în Open World. Competiţia a fost publică, iar vizitatorii au putut vedea cursele şi clasamentele la zi, precum şi date publice despre afiliaţii înscrişi, de la traficul generat sau numărul de vânzări pentru magazinele online, până la valoarea comisioanelor generate, se arată în comunicat.

Cotaţii Internaţionale

vezi aici mai multe cotaţii

Bursa Construcţiilor

www.constructiibursa.ro

Comanda carte
danescu.ro
arsc.ro
Stiri Locale

Curs valutar BNR

16 Aug. 2024
Euro (EUR)Euro4.9754
Dolar SUA (USD)Dolar SUA4.5278
Franc elveţian (CHF)Franc elveţian5.2123
Liră sterlină (GBP)Liră sterlină5.8414
Gram de aur (XAU)Gram de aur358.6134

convertor valutar

»=
?

mai multe cotaţii valutare

Cotaţii Emitenţi BVB
Cotaţii fonduri mutuale
Teatrul Național I. L. Caragiale Bucuresti
hipo.ro
hipo.ro
energyexpo.ro
roenergy.eu
rommedica.ro
prow.ro
aiiro.ro
oaer.ro
Studiul 'Imperiul Roman subjugă Împărăţia lui Dumnezeu'
The study 'The Roman Empire subjugates the Kingdom of God'
BURSA
BURSA
Împărăţia lui Dumnezeu pe Pământ
The Kingdom of God on Earth
Carte - Golden calf - the meaning of interest rate
Carte - The crisis solution terminus a quo
www.agerpres.ro
www.dreptonline.ro
www.hipo.ro

adb