UPC România a investit anul trecut în dezvoltarea sistemului de facturare şi a renunţat la emiterea facturii în avans pentru clienţii de televiziune prin cablu. În acest moment, UPC emite facturi clienţilor, pentru înştiinţare de plată, la începutul lunii, iar data scadentă pentru plata serviciilor este ultima zi a lunii respective.
Suma investită de UPC în 2006 şi 2007, pentru modernizarea sistemelor informatice, este de peste 10 milioane de euro. La sfârşitul anului trecut, compania a finalizat implementarea sistemului automat de gestiune a clienţilor, cSpire, care permite reprezentanţilor de relaţii cu clienţii să activeze automat produsele şi serviciile. Sistemul, utilizat de UPC la nivel european, are ca scop eficientizarea operaţiunilor şi creşterea satisfacţiei clienţilor prin integrarea proceselor şi îmbunătăţirea semnificativă a vitezei de livrare a serviciilor către clienţi. Implementarea sistemului cSpire va fi urmată, în acest an, de instalarea platformei VITRIA, care vizează unificarea bazelor de date cu clienţii şi creşterea accesibilităţii în call center.
UPC România este una dintre cele mai mari companii de comunicaţii prin cablu din ţara noastră. Reţelele UPC România deservesc, în acest moment, peste 1.300.000 clienţi din aproximativ 200 oraşe. De când a intrat în România, în 1992, UPC a investit peste 500 milioane USD şi a devenit cel mai mare investitor american din ţară. UPC Romania este afiliată la Liberty Global, Inc.