Farmec Cluj-Napoca a înregistrat anul trecut o cifră de afaceri de peste 121 milioane lei, în creştere cu 10% faţă de anul precedent, se precizează într-un comunicat de presă remis redacţiei.
"Avem un portofoliu de produse puternic şi echilibrat, în care integrăm constant inovaţii din laboratoarele noastre, şi cred că acesta este argumentul principal pentru care ne aleg consumatorii noştri", a declarat Mircea Turdean, Director General al Farmec Cluj-Napoca.
Pentru acest an, Farmec îşi propune o creştere cu cel puţin 10% a cifrei de afaceri şi concentrarea eforturilor de consolidare a poziţiilor de top în segmentele pe care activează compania, cu precădere pe cele ale produselor de îngrijire şi curăţare a tenului, de îngrijire a mâinilor, segmentul produselor de depilare, segmentul produselor de tratament pentru păr, dar şi pe segmentul produselor de îngrijire a locuinţei, se mai precizează în comunicat.